باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بهزاد پور از شهرداری تاکستان خداحافظی کرد// رضا طاهرخانی به عنوان سرپرست شهرداری تاکستان انتخاب شد

حسین بهزاد پور شهردار تاکستان با صدور پیامی خبر استعفای خود را تائید کرد و دلیل استعفاء را نیز بازنشسته شدن اعلام کرده است



متن پیام بهزاد پور پس از ۱۶ ماه خدمت در مدیریت شهری تاکستان به شرح ذیل است

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

(پروردگارا مرا در هر کار با صداقت وارد کن و با صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده «سوره اسراء ، آیه۸۰ »)

مردم شریف شهر تاکستان، مسئولین و مدیران ارشد شهرستان و همکاران بزرگوارم در شهرداری تاکستان

سلام علیکم

خدای را شاکرم که رخصتی به بنده عنایت فرمود که پس از ۳۲ سال خدمت صادقانه و خالصانه و کسب تجربه در حوزه مدیریت شهری و در جوار دوستان و همکاران عزیزی چون شما که با دیدارتان چشمم روشن و قلبم گلشن می گردید، در پایان دوره ی خدمت خود در شهرداری تاکستان به مقام بازنشستگی نائل گردیده ام.

بر خود می‌بالم که در این مدت سعادت همزیستی، همکاری و تعامل با انسان هایی صدیق، شریف، متعهد و مسئول داشته ام و خاطره هایی شیرین از همه شما بزرگواران همواره در صفحه ی ذهنم جاوید خواهد ماند.

از همه مدیران و مسئولان ادارات، اعضای محترم شورای اسلامی شهر تاکستان و همکاران بزرگوارم در شهرداری تاکستان بخاطر تمامی تعاملات، همکاری ها و تحمل چالش ها و پستی بلندی های دوره ی مدیریت خود، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

حال که بار سنگین این مسئولیت بزرگ بر شانه ی عزیز دیگری نهاده می‌شود، آرزو می‌کنم این تغییر به بهبود و بهینه شدن عملکردها در جهت ‏رضایت بیشتر مردمان این دیار بینجامد وضمن طلب حلالیت، همه ی شما را به خدای ‏بزرگ می‌سپارم.

خدمتگزار شما

حسین بهزادپور _ اسفند ۱۳۹۷

اعضای شورای اسلامی شهر تاکستان پس از خداحافظی بهزاد پور رضا طاهرخانی را به عنوان سرپرست شهرداری تاکستان انتخاب کردند

با حضور مهندس صیاد رحمانی رییس و اعضای شورای شهر، معاونان و کارمندان، رضا طاهرخانی به عنوان سرپرست شهرداری تاکستان معرفی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

۰۷ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۵۵ مدافع ولایت
خبر بسیارخوبی بوووووود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی