باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

محمد نادری درباره بازی در آستانه بازی پرسپولیس با پاختاکور گفت: قطعا شرایط ما و گروهی که در آن حضور داریم بسیار سخت است ولی پرسپولیس نشان داده علاقه خاصی به انجام کارهای سخت دارد.

رفته رفته دارد در پرسپولیس جا می افتد. شاید در روزهای نخست که به پرسپولیس پیوست انتظارها از او خیلی بیشتر بود اما محمد نادری نیاز به کمی زمان داشت تا خودش را به اثبات برساند. او حالا یکی از مهره های قابل اعتماد برانکو است و حتی می تواند به صورت بازیکن ثابت گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. خبرنگار جی پلاس برای دقایقی با نادری هم کلام شد تا او از وضعیت خودش در یکی از تیم های بزرگ پایتخت حرف بزند.

** محمد، کمی از خودت و شرایطی که در پرسپولیس داری حرف بزن. بازی برای پرسپولیس سخت نیست. به خصوص با این همه هواداری که دارد.

من سابقه بازی در تیم بزرگ و پرتماشاگری مثل تراکتورسازی تبریز را دارم و از این رو از حضور هواداران و بازی در ورزشگاه های بزرگ هراسی به دلم راه نمی‌دهم. پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه های فوتبال در قاره آسیا است و با تمام وجود و افتخارم در این تیم توپ می زنم. امیدوارم رضایت کادرفنی و هواداران پرسپولیس را همزمان به دست آورده باشم.

** به عقیده خیلی ها، نادری هنوز خیلی راه دارد تا به چیزهایی که می خواهد در پرسپولیس برسد.

برای من در حال حاضر چیزی مهم تر از موفقیت پرسپولیس نیست و می خواهم در این تیم پیشرفت بیشتری داشته باشم. تمرینات بسیار خوبی قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتیم و از هر لحاظ که فکرش را بکنید آماده مصاف با پاختاکور ازبکستان هستیم. این میزان از آمادگی ما قطعاً می‌تواند پرسپولیسی ها را امیدوار کند تا در اولین گام در شروع رقابت ها به یک پیروزی دلنشین و شیرین دست پیدا کنیم. همه ما می‌خواهیم حضور قدرتمندانه ای در لیگ قهرمانان آسیا این دوره داشته باشیم و بار دیگر تا فینال پیش برویم.

** در نخستین بازی در لیگ قهرمانان میزبان پاختاکور هستید و حمایت هواداران تان را دارید.

امیدوارم برای بازی سه‌شنبه (فردا) تمام سکوهای ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر شود تا با انرژی گرفتن از شور و هیجان آنها بتوانیم یک بازی خیلی خوب ارائه کنیم و در همین گام نخست، سه امتیاز را به دست بیاوریم. قطعا شرایط ما و گروهی که در آن حضور داریم بسیار سخت است ولی پرسپولیس نشان داده علاقه خاصی به انجام کارهای سخت دارد. برانکو و هواداران هم کنارمان هستند که می تواند باعث دلگرمی همه ما باشد. در کنار هم، قوی تر هستیم و با سرعت بیشتری به سمت هدف مان می رویم.

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه (14 اسفند ماه) ساعت 18:30 به مصاف پاختاکور می رود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی