باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رسانه ها نقش موثری در اعتلای فرهنگ و هنر قزوین ایفا می کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت:رسانه ها نقش موثری در انعکاس توانمندی ها و اعتلای فرهنگ و هنر قزوین ایفا می کنند و باید از ظرفیت آنها بیش از گذشته بهره برداری شود.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد، افزود: قزوین از دیرباز چهره های بزرگی در عرصه های علم و فقاهت، فرهنگ و هنر و سیاست داشته و از ظرفیت های فرهنگی غنی زیادی برخوردار است که باید به جامعه معرفی شوند.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر جذب مشارکت حداکثری هنرمندان در فعالیت های این اداره کل ادامه داد: استانی مانند قزوین با توانمندی های بزرگ خود باید بیش از این به کشور و جهان معرفی شود و در این میان رسانه ها نقش موثری در انعکاس توانمندی ها و اعتلای فرهنگ و هنر قزوین ایفا می کنند.
مدی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: رسانه ها بازوان توانمند فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و انتقادات و نظرات آنها برای مسئولان فرهنگی استان قابل قبول و پذیرش است.
وی ادامه داد:به زودی نشستی با خبرنگاران برگزار کرده و اهداف و برنامه های خود را به عنوان متولی جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تبیین و اعلام خواهم کرد.
این مسئول اضافه کرد:درب این اداره کل به روی همه گروه ها و جریان های سیاسی باز است و از همه نظرهایی که برای اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و یوم ارایه می شوند استقبال می کنیم.
حجت الاسلام حسینی در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد اضافه کرد: امروزه ایران اسلامی دشمنان قسم خورده زیادی دارد و باید برای در امان ماندن از آن، جوانان را به سمت مساجد سوق داد.
وی افزود: تمامی پیروزی ها و دستاورد نظام از مساجد بوده و شهدای انقلاب و دفاع مقدس از پرورش یافتگان مساجد هستند.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی