باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا خبرداد:

افزایش 21 درصدی  دستگیری و کشفیات نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در سال 97

 

به گزارش خبرنگار ما سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در نشست خبری با خبرنگاران به ارایه گزارش عملکرد یکساله نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا پرداخت و گفت : با تلاش های انجام شده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در راستای ماموریت و وظایف خود عملکرد موفق و خوبی  داشته است.

وی در زمینه طرح تجمیع واحد پلیس  110 در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد : طرح تجمیع پلیس  ۱۱۰ و پاسخگویی به تماس‌ها توسط اپراتور های مستقر در مرکز استان انجام می شود این در حالی بود که قبلا پاسخگویی به تماس واحد 110 در مناطق انجام می شد.

علیان نژادی  افزود : بعد از اولین تماس شهروندان با پلیس  ۱۱۰، اپراتور مستقر در استان ملزم به اعلام گزارش "ظرف یک دقیقه" به شهرستان میباشد، اپراتور مستقر در شهرستان نیز موظف است حداکثر ظرف ۲ دقیقه موضوع را به واحدهای گشت اعلام‌ نماید و این موضوع باعث گردیده که کلاسه سازی و یا بی دقتی و اهمال کاری در انجام ماموریت های نیرو های عملیاتی به حداقل ممکن برسد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا  ادامه داد: در اعزام‌ نیروهای گشت به محل نیز پلیس متعهد است در گزارشات درون شهری حداکثر ظرف ۸ دقیقه و گزارشات برون شهری ظرف ۱۵ دقیقه در محل حاضر شود.

وی سپس از رتبه ششم شهرستان بوئین زهرا در موضوع سرقت در سطح استان قزوین خبرداد و تصریح کرد : کشف سرقت  در مقایسه با سال مشابه در شهرستان  10 درصد افزایش داشته است  ضمن اینکه در  زمینه سرقت مغازه کاهش 50درصدی را شاهد بوده ایم

مقام انتظامی شهرستان بوئین زهرا بیان داشت : در بحث سرقت منازل که تاثیر بسیار زیادی روی احساس امنیت شهروندان دارد 13 درصد کاهش داشته ایم.

علیان نژادی سپس از کاهش 20درصدی سرقت اتومبیل و 35 درصدی سرقت موتور سیکلت در شهرستان بوئین زهرا در سالجاری خبر داد و بیان داشت : در بحث دستگیری سارقان  15درصد افزایش و دربرخورد با مفاسد اجتماعی نیز رشد 100درصدی را به تجربه کردیم.



فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا   در بخش دیگری ازسخنان خود افزایش 18درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و 114درصدی قاچاقچیان کالای قاچاق را یکی دیگر از موفقیت نیرو های تحت امر خود ذکر کرد و گفت : در زمینه کشف ماهواره 14درصد  و کشف سیگارت   110درصد افزایش داشته ایم ؛ همچنین در طول سالجاری ۱۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق توسط عوامل ناجای شهرستان بوئین‌زهرا کشف و ضبط شده‌است.

این مقام مسئول گفت: در مجموع نیرووی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در سالجاری  21درصد در زمینه کشفیات  و دستگیری سارقان رشد داشته است.   

 

وی در زمینه برنامه های چهارشنبه پایان سال هم اظهار کرد:  برنامه های ویژه ی برای چهارشنبه اخر سال پیش بینی شده است و درهمین راستا تاکنون 120 کیلو مواد اولیه ساخت مواد منفجردر شال کشف شده است.

علیان نژادی سپس از کشف  5000هزار انواع مواد منفجر در شهرستان بوئین زهرا خبرداد و تصریح ساخت : از مردم عزیز درخواست می‌کنیم با معرفی افراد سودجویی که اقدام به ساخت، نگهداری و خریدوفروشِ مواد محترقه و حادثه‌ساز می‌کنند، خود و فرزندانشان را از حوادث چهارشنبه آخر سال حفاظت کنند.

این مقام ناجا خاطرنشان کرد : واحد مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها حضور فعال داشته و نسبت به رفع اختلافات ارجاع شده به این مرکز اقدامات بسیار خوبی داشته، بطوری که با تلاش همکاران مجموعه نیروی انتظامی، ۶۰ درصد از این نوع مراجعات منجر به صلح و سازش شده است.




این مقام مسئول انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید ساخت : نسبت به سال گذشته ۸۷درصد در تصادفات خسارتی و ۱۱درصد در تصادفات منجر به جرح کاهش داشته‌ایم و  بطور میانگین در شهرستان تصادفات  ۶۲درصد کاهش پیدا کرده‌است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا   در زمینه تعامل مجموعه انتظامی شهرستان با دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای مقابله با برداشت‌های غیر مجاز از منابع آب زیر زمینی بیان داشت : در مواقعی که رای و دستور مقام قضایی باشد طبق وظایف سازمانی اقدام خواهد کرد، با این حال اعلام‌ آمادگی میکنیم در صورتی که گزارشی از ادارات مربوط به ویژه ادارات منابع امور آب شهرستان و جهاد کشاورزی در خصوص برداشت غیر مجاز از منابع زیرزمینی واصل شود به عنوان جرم مشهود، قبل از وقوع، با مداخله، مانع از ارتکاب آن می شویم.

علیان نژادی افزود : سامانه ۱۹۷ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص مطالبات در حوزه انتقاد، پیشنهاد و نظرات مردم عزیز می‌باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی