باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خزائلی سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین: 

برنامه ی نوآورانه ی برای جذب گردشگر در شهرستان ها ندارم.

 


خزائلی سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین: 

برنامه ی نوآورانه ی برای جذب گردشگر در شهرستان ها ندارم.

 

سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین گفت : برنامه ی نوآورانه ی که قرار باشد معجزه انجام دهد  ندارم ؛  اما امیدوارم که معجزه این باشد که تمامی مردم و هم استانی ها بتوانند  در رابطه با موضوع میزبانی به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهند.

مهدی خزائلی سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین در نشست ستاد نوروزی استان که به همراه مهندس فرخ زاد معاون عمرانی استاندار و صفری شهردار قزوین برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که نزدیک به دو ماه از حضور شما در مجموعه میراث فرهنگی استان می گذارد  انتظار این بود با توجه به اینکه ظرفیت های تاریخی و گردشگری استان د ر تمامی مناطق از جمله الموت ، بوئین زهرا ، آوج ، تاکستان و ....  پراکنده است شما با حضور در شهرستان ها ،  ظرفیت شهرستان ها در حوزه گردشگری و تاریخی این مناطق را  بررسی می کردید؛  آیا سفربه  شهرستان ها ی استان داشته اید ؟ اظهار کرد : در ایام دهه فجر موزه مردم شناسی تاکستان را افتتاح کردیم  و انشااله چهارشنبه (22 اسفند 97 )  در بوئین زهرا برنامه های خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در شهرستان ها حضور داشته البته برخی را نه؛  اما د ر همان روز های اول با مسئولان  و نمایندگی شهرستان ها جلسه داشتم و مستمرا موضوعات را پیگیری  می کنم و ما احتیاج به این داریم که به درستی بتوانیم از ظرفیت ها استفاده کنیم.

خزائلی در پاسخ  به این سوال که آیا شما برنامه های نوآورانه ی  برای جذب گردشگر در شهرستان های استان دارید؟  یا اینکه برنامه های روتین هر ساله اجراخواهد شد ؛ گفت : برنامه ی نوآورانه ی که قرار باشد معجزه انجام دهد  ندارم ؛  اما امیدوارم که معجزه این باشد که تمامی مردم و هم استانی ها بتوانند  در رابطه با موضوع میزبانی به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهند.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ما که   در استان قزین چند تشکل غیر مردمی در حوزه گردشگری فعالیت دارند  و آیا   نظرات و دیدگاههای این تشکل ها  برای برنامه های عید مورد استفاده قرار گرفته  است یا خیر؛  گفت : ما به غیر از NGO ها  فعال در حوزه گردشگری  ، انجمن های صنفی فعال در این حوزه داریم  و مرتب  با دوستان جلسه داشته ایم نهایت بهره را از این موضوع خواهیم برد چرا که  ذهن حساس جامعه در NGO ها  قرار گرفته و برای آنها اهمیت ویژه ی قائل هستیم  و نظراتشان برای ما بسیار با اهمیت است .





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی