باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا :

میزبانی شایسته، احترام عزتمندانه وتکریم امیدوارانه سرلوحه برنامه ستاد اسکان  آموزش و پرورش شهرستان خواهدبود




مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهراگفت: بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده 9 واحد آموزشی در شهر های بوئین زهرا ، دانسفهان و سگزآباد برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی و آماده شده اند.

محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به درپیش بودن سال نو و شروع مسافرت هموطنان اظهار کرد :اداره آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا عضوفعال وموثر ستاد استقبال نوروزی شهرستان درزمینه استقبال و اسکان مسافران است که در این زمینه نقش محوری را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان بوئین زهرا در یکی از محور های مهم مواصلاتی کشور قرادارد و در ایام تعطیل روزانه نزدیک به 30 هزار وسیله نقلیه از محورهای شهرستان  تردد دارند افزود : با توجه به اینکه متاسفانه شهرستان بوئین زهرا فاقد زیر ساخت های لازم برای اسکان مسافران دربخش هتل و مسافرخانه است،  بخش زیادی از مسافران نوروزی در فضا های آموزشی شهرستان اسکان داده می شوند.

قهرمانی یادآور شد : در نوروز سال 97 استقبال بسیار گسترده ی از فضا های اسکان آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا صورت گرفت و به همین دلیل اداره آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا به لحاظ اسکان مسافران بعد از شهرستان قزوین مقام دوم استان قزوین را به خود اختصاص داد.



مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهراخاطرنشان کرد : بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده 9 واحد آموزشی در شهر های بوئین زهرا ، دانسفهان و سگزآباد برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی و آماده شده اند.

این مقام مسئول گفت : در نوروز سال 97 بیش از 5800مسافر در فضا های آموزشی شهرستان بوئین زهرا اسکان داده شدند.

قهرمانی تصریح کرد : با توجه به رضایت مسافران از مهمان نوازی همکاران بنده در سالهای گذشته و ارایه خدمات مطلوب پیش بینی می کنیم در نوروز سال 98 نزدیک به 7 هزار مسافر در فضا های آموزشی شهرستان بوئین زهرا اسکان داده شوند.

 وی یادآور شد : در فضا های آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  پارکینگ ،  حمام ، آشپرخانه ، وسایل گرمایشی و ... برای استراحت و اسکان مسافران نوروزی پیش بینی و آماده شده است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه بخشی زیادی از همکاران بنده  بخصوص در معاونت مالی و اداری و پشتیبانی و مدیران مدارس در ایام عید مسئولیت خدمت رسانی به مسافران عزیز را برعهده دارند گفت : مردم شهرستان بوئین زهرا مردمی مهمان نواز ، مهربان و خونگرم  هستند لذا بنده و همکارانم در آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا به نمایندگی از مردم تلاش داریم با ارایه خدمات مناسب  لحظات خوب و خوشی را برای مسافران و مهمانان عزیز که از اقصی نقاط کشور از جمله استان های اصفهان ، قم ، همدان ، آذربایجان غربی ، البرز ، تهران ، یزد و ....در شهرستان بوئین زهرا حضور پیدا می کنند ؛ رقم بزنیم.

قهرمانی در پایان  تاکید کرد  : میزبانی شایسته، احترام عزتمندانه وتکریم امیدوارانه سرلوحه برنامه ستاد اسکان  آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا خواهدبود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی