باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


محمد خانی گفت : تا روز 9فروردین 700 خانواره با 3000 نفر جمعیت در فضاهای  اسکان آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا استقرار و اسکان داده شده اند.

روح اله محمدخانی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پیش بینی و آمادگی مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا جهت استقبال از مسافران نوروزی  اظهار کرد : مجموعه مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا با توجه به تجربه سال های گذشته از 25 اسفند 97 ستاد استقبال از مسافران نوروزی را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: در ستاد نوروزی مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا به طور دقیق تمام  شرایط  جوی آب و هوا و همچنین پیش بینی میزان مسافران نوروزی شهرستان برای برنامه ریزی اسکان مسافران مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.

محمد خانی افزود : با عنایت به اخبار پیش بینی شرایط ناپایدار جوی در تعطیلات نوروز  تمام مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان به وسایل گرمایشی مجهز شده بود تا در صورت بروردت هوا مسافران دچار مشکل نگردند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : با توجه به تجربه سال های گذشته و احتمال افزایش تعداد مسافران نوروز ی با هماهنگی و تعاملی که بین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و اعضای هیئت امناء  حسینه های شهر بوئین زهرا از جمله   سید الشهداء و حضرت علی اکبر و همچنین مجموعه امامزاده روستای حسین آباد صورت گرفت بخشی از مسافران با مدیریت آموزش و پرورش در این فضاء اسکان و پذیرایی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد :در شهرستان بوئین زهرا 10 واحد آموزشی با 72 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی  پیش بینی شده است.

وی افزود : تا روز 9فروردین 700 خانواره با 3000 نفر جمعیت در فضاهای  اسکان آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا استقرار و اسکان داده شده اند.

محمد خانی یادآور شد : مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا علاوه بر خدمات رسانی و ایجاد محیط و فضای  مناسب برای مسافران نوروزی با توجه به هماهنگی و تعامل خوبی که با مجموعه میراث فرهنگی شهرستان دارند بروشور  و نقشه های معرفی اماکن و ظرفیت های تاریخی و گردشگری شهرستان را را در اختیار مسافران قرارداده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا با یادآوری اینکه اداره آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  یکی از اعضای موثر و فعال ستاد نوروزی شهرستان بوئین زهرا محسوب می گردد گفت : بنده لازم می دانم  از حمایت و پشتیبانی و همراهی آقای قهرمانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ، مهندس نادری بخشدارمرکزی شهرستان ، آقای نجاتی مدیر میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و سایر مدیران و بویژه همکاران پر تلاش و خستگی ناپذیر مجموعه اداره آموزش و پرورش شهرستان و همچنین مدیران و پرسنل فضا های آموزشی که در اختیار مسافران نوروزی قراردارد نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی