باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 


نادری گفت : تمامی دستگا های امدادی و خدمات رسان و دهیاران با تمام امکانات و تجهیزات در آمادگی صدرصدی قراردارند تا در صورت بروز هر گونه مشکل در بارندگی روز های آینده به مردم امداد رسانی کنند.

مهندس امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا در گفتگوبا  خبرنگار ما با اعلام اینکه بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا یکی از بخش های گسترده و پراکنده استان قزوین است اظهار کرد :  تعدادی از روستا های بخش مرکزی در ارتفاعات  و تعدادی نیز در کوهپایه و دشت قرار گرفته اند و به همین جهت  بخشی از روستا های بخش مرکزی  در مسیر رودخانه های فصلی از جمله رودخانه فصلی حاجی عرب قرار گرفته اند.

عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان بوئین زهرا  با بیان اینکه با توجه به پیش بینی هواشناسی  احتمال بارندگی های شدید در شهر ها و روستا های بخش مرکزی  قابل پیش بینی بود ادامه داد : خوشبختانه با توجه به اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبلی و هشدارهای که از طریق دهیاران به مردم اعلام شده بود در بارندگی های نسبتا زیاد روزهای ابتدای نوروز هیچ گونه خسارتی به  روستا های بخش مرکزی وارد نشده است.

نادری افزود: در روز های ابتداء نوروز 98 ظرف 48 ساعت شاهد بارش بیش از 33 میلیمتر باران در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا بوده ایم .  

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : بارندگی های اخیر در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا ملایم بود و خسارتی به همراه  نداشته است.

این مقام مسئول گفت : الحمداله  بارندگی های روز های ابتداء نوروز موجب جاری شدن آب در رودخانه های فصلی  بخش مرکزی گردید که همین امر خوشحالی کشاورزان و مردم را به همراه داشته است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد : در بارندگی های اخیر سد مخزنی روستای رودک به طور کامل پر شده است و با توجه به احتمال بارندگی های پیش رو دستور تخلیه بخشی از ذخایر آب سد  صادر شده است تا در بارندگی های پیش رو این سد ظرفیت تحمل و ذخیر سازی سیل های احتمالی را داشته باشد.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا بیان داشت : به همراه کارشناسان  از مسیر رودخانه های فصلی بخش مرکزی بازدید داشته ایم  و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی برای هدایت سیلاب های احتمالی از طریق رودخانه های فصلی در بخش وجود ندارد.

نادری تاکید کرد : بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان در روز های یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه شاهد ورود سامانه بارشی نسبتا قوی در سطح استان قزوین از جمله بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا خواهیم بود لذا تمامی دستگا های امدادی و خدمات رسان و دهیاران با تمام امکانات و تجهیزات در آمادگی صدرصدی قراردارند تا در صورت بروز هر گونه مشکل به مردم امداد رسانی کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی