باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شهبازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوئین زهرا:

30 دستگاه ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوئین زهرا در هدایت سیلاب شهرستان مشارکت دارند.




رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوئین زهرا گفت : ۶۰ نفر از پرسنل و رانندگان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوئین زهرا با 30 دستگاه و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از جمله لودر ، گریدر ، کمپرسی و بیل مکانیکی در امر مدیریت و هدایت سیلاب شهرستان مشارکت دارند.

مهندس احسان شهبازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اعلام اینکه  اداره راه شهرستان بوئین زهرا یکی از اعضای فعال و تاثیر گذار ستاد مدیریت بحران شهرستان بوئین زهرا است اظهار کرد : با توجه به پیش بینی بارندگی شدید در ایام نوروز در سطح استان قزوین و شهرستان ، بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان بوئین زهرا کلیه همکاران و نیروهای این اداره در آماده باش کامل قراردارند.

وی افزود : پس از طغیان رود خانه های فصلی شهرستان بوئین زهرا از جمله رودخانه حاجی عرب همکاران بنده فعالانه ، دلسوزانه ، شبانه روزی و بی وقفه همراه  با سایر نیرو های امدادی و خدماتی در جهت مهار و مدیریت سیلاب های جاری در شهرستان بوئین زهرا  فعالیت داشته اند.



شهبازی افزود : ۶۰ نفر از پرسنل و رانندگان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوئین زهرا با 30 دستگاه و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از جمله لودر ، گریدر ، کمپرسی و بیل مکانیکی در امر مدیریت و هدایت سیلاب مشارکت دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوئین زهرا خاطرنشان کرد :  همکاران بنده در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوئین زهرا در هدایت سیلاب پشت شهرک صنعتی دانسفهان ، ایجاد سیل بند در ورودی روستای فتح آباد، مهار سیلاب روستای حسین آباد،قشلاق امین آباد،صدرآباد،خونان،خان آباد،ولی آباد، مهار طغیان رودخانه حاجی عرب و هدایت سیلاب و جلوگیری از ورود سیل به شهر بوئین زهرا, سگزآباد و روستاهای پایین دست ، مهار آب شکستگی پل حسین آباد و هدایت مسیر سیلاب به پشت دانشگاه آزاد و .... مشارکت و فعالیت محوری و موثر داشته اند.

شهبازی با تاکید بر اینکه همچنان پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوئین زهرا با بسیج تمام امکانات و ظرفیت درعملیات  مهار طغیان رودخانه حاجی عرب در شهر سگزآباد جهت جلوگیری از ورود سیل به شهر بوئین زهرا و روستا های پائین دست مشارکت و تلاش دارند گفت : در عملیات مهار و هدایت سیلاب رودخانه حاجی عرب از ظرفیت و ماشین آلات برخی از پیمانکاران نیز استفاده شده است

وی یادآور شد : ماشین آلات و پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوئین زهرا تا عادی شدن شرایط شهرستان و اتمام عملیات مهار و هدایت سیلاب در کنار مردم و ستاد مدیریت بحران خواهند بود. 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی