باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیر‌کل مدیریت بحران استان قزوین:

سیلاب رودخانه حاجی عرب در حال مدیریت و کنترل است.

مهدیخانی گفت: با توجه به تلاش های شبانه روزی نیروهای امدادی و خدماتی در حال حاضروضعیت سیلاب رودخانه حاجی عرب کاملا در حال مدیریت و کنترل است.


قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین  در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با بیان اینکه با کاهش بارندگی ها از میزان حجم سیلاب در بسیاری از بخش های استان قزوین کاهش پیدا کرده اظهار کرد : در حال حاضر سیلاب رودخانه حاجی عرب در شهرستان بوئین زهرا همچنان با حجم زیاد جریان دارد.

وی افزود :ازروز گذشته با توجه به افزایش بارندگی و طغیان بیشتر رودخانه عملیات تثبیت بند مسیل منشعب شده از رودخانه حاجی عرب در شهر سگزآباد  شروع شده است.



مدیر‌کل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از سیلاب رودخانه حاجی عرب ناشی از ذوب شدن برف و بارندگی استان مرکزی است؛  تمهیدات لازم برای مدیریت سیلاب رودخانه حاجی عرب در حال انجام است.

مهدیخانی تصریح کرد : از روزگذشته نیروهای امدادی و خدماتی با استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان عملیات مهار و تثبیت را شروع کرده اند اما با توجه به کمبود ماشین آلات سنگین در شهرستان  ضرورت دارد که بخشی از ماشین آلات سنگین استان برای مهار و مدیریت بهتر و سریعتر سیلاب رودخانه حاجی عرب به شهرستان بوئین زهرا گسیل شوند.

این مقام مسئول تاکید کرد : البته با توجه به تلاش های شبانه روزی نیرو های امدادی و خدماتی در حال حاضر وضعیت سیلاب رودخانه حاجی عرب در حال مدیریت و کنترل است.

مدیر‌کل مدیریت بحران استان قزوین گفت : البته با توجه به پیش بینی بارندگی در روز های آینده ضرورت دارد که ساکنان روستا های در مسیر رودخانه حاجی عرب کاملا هوشیار باشند تا در صورت وقوع خطر و شرایط قرمز اقدامات لازم را برای تخلیه منازل انجام دهند.

مهدیخانی یادآور شد : حتما مردم به توصیه و اخطار های صادر شده از طرف ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان توجه کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی