باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



سرپرست شهرداری خاکعلی گفت : سامان دهی و زیبا سازی ورودی شهر خاکعلی می تواند در معرفی توسعه یافتگی ، فرهنگ و ظرفیت شهر تاثیر گذار باشد.

علی رضا صالحی سرپرست شهرداری خاکعلی در گفتگو با ولی اله حسین زاده با بیان اینکه شهر خاکعلی به عنوان مرکز بخش بشاریات دارای چند ورودی است اظهار کرد : شهر خاکعلی چهار وروری و خروجی به سمت شهرهای  قزوین ، آبیک ، الوند و بوئین زهرا دارد  که روزانه تعدادی زیادی از شهروندان خاکعلی و مسافران ازاین ورودی و خروجی  شهر تردد می کنند.

صالحی بیان داشت : خاکعلی در واقع با توجه به موقعیت جغرافیای پایلوت و مرکز توزیع ترافیک بخش بشاریات در شهرستان آبیک محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه زیبا سازی و روان سازی ترافیک ورودی و خروجی شهرها از تاکیدات مسئولان استان قزوین بخصوص استاندار محترم است گفت : سامان دهی و زیبا سازی ورودی شهر خاکعلی می تواند در معرفی توسعه یافتگی ، فرهنگ و ظرفیت شهر تاثیر گذار باشد.

سرپرست شهرداری خاکعلی خاطرنشان کرد : علی رغم اینکه شهرداری خاکعلی در زمینه اعتبارات با مشکلات بسیار زیادی مواجه است اما بنا بر تاکید مسئولان استان و تقاضای شهروندان سامان دهی ورودی و خروجی های  شهر خاکعلی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که انشااله بر اساس زمان بندی تعیین شده به مرحله اجراء درخواهد آمد.




نصب تابلو های مسیر نما ، ایجاد فضای سبز ، نصب روشنایی ، نصب المان های شهری و ... از جمله طرح های پیش بینی شده در پروژه  سامان دهی ورودها ی شهر خاکعلی است که صالحی با اعلام آنها گفت : از مسئولان استان و شهرستان آبیک  درخواست کمک های ویژه برای اجرای طرح های پیش بینی شهرداری خاکعلی در خصوص سامان دهی ورودی های شهر را داریم.

 صالحی تاکید کرد : قطعا مشارکت و همراهی شهروندان در اجرای پروژه ها از اهمیت بسیار بالای برخودار است لذا از شهروندان فهیم ، بافرهنگ و ولایت مدار خاکعلی درخواست داریم که در دوره جدید؛  مشارکت فعالانه تری در اجرای طرح های شهرداری داشته باشند تا انشااله با تعامل و همکاری و هم افزایی اعضای محترم شورای اسلامی گام های بلند و خوبی را در جهت خدمت رسانی برداریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی