باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دستگیری سارقان 500 رأس دام در بوئین‌زهرا

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۴۸ ق.ظ





فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا از دستگیری سارقان 500 رأس دام در این شهرستان خبر داد و افزود: سه سارق دستگیر شده‌اند و تلاش برای دستگیری سارقان متواری ادامه دارد.




 سرهنگ حسین علیان‌نژادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف احشام در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: عوامل پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی شبانه‌روزی موفق به شناسایی محل اختفاء یکی از سارقان احشام شدند.

این مقام انتظامی در تشریح این خبر بیان داشت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی با تلاش مأموران فرد سارق طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: پس از انجام بازجوئی‌های تخصصی توسط عوامل پلیس آگاهی متهم به همدستی با 10 نفر در سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و غیرمحسوس مخفیگاه دو نفر از همدستان متهم را دریکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

علیان‌نژادی بابیان اینکه سارقان در بازجویی‌های فنی پلیس به 10 فقره سرقت به تعداد 500 رأس احشام با همدستی هشت سارق دیگر اعتراف کردند، عنوان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و تلاش پلیس برای دستگیری سارقان متواری ادامه دارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی