باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
سایت اطلاع رسانی ستاد مردمی اربعین در قزوین رونمایی شد

مسئول موکب رسانه ای ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: با رونمایی از سایت اطلاع رسانی لبیک یا حسین زمینه اطلاع رسانی در خصوص برنامه های اربعین و اخبار این رویداد در استان مهیا شد.

سعید ایمانی پور  در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در ستاد عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: خلاء اطلاع رسانی در خصوص اخبار و مسائل مربوط به اربعین در سالهای گذشته احساس می شد و اگر زائران در جریان برخی امور قرار گیرند می توان از مشکلات کم کرد.

وی بیان کرد: با راه اندازی  کانال ارتبلطی ستاد مردمی اربعین برای دسترسی به امور مربوط به اربعین اقدام شده و این کنال در فضای مجازی مهیا شده است.

ایمانی پور تصریح کرد:موکب رسانه اربعین هم تاسیس شده و با عنوان لبیک یا حسین(ع) شهروندان و زائران می توانند در جریان اخبار این رویداد دینی و فرهنگی قرار گیرند.

وی گفت: این سایت اطلاع رسانی با همکاری و مشارکت ۱۲ خبرنگار و عکاس و گزارش نویس راه اندازی شده و در خصوص نذورات مردمیوضعیت موکب ها، توصیه های لازم برای زائران، رویدادها و اتفاقات مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.

ایمانی پور بیان کرد: حضور رسانه ها برای تبلیغ امور معنوی و فرهنگی و دینی اربعین تاثیرگذار است و هر رسانه و خبرنگار می تواند  در این کار ارزشمند معنوی با اطلاع رسانی مشارکت کند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی