باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین:

پایش رسانه‌های استان قزوین اولویت شورای اطلاع رسانی است

مدیر کل ارشاد قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: آنچه در شورای اطلاع رسانی استان اهمیت دارد این است که بتوانیم ساماندهی در وضعیت موجود رسانه‌ها و پایش در شبکه‌ها و کانال‌های مجهول‌الهویه داشته باشیم و در این راستا بتوانیم تمامی رسانه‌ها را شناسنامه‌دار کنیم.

 اولین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین به ریاست منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار و دبیری محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و با حضور اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد.

 اسماعیلی در این جلسه با اشاره به مصوبه جدید هیئت‌وزیران در خصوص شورای اطلاع‌رسانی کشور و استان‌ها بیان کرد: با توجه به این مصوبه تغییراتی در شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین نیز به وجود آمده است.

وی گفت: در شرایط کنونی و در فضایی که تمامی دشمنان کشور برای ضربه به‌نظام جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر تعامل دارند، بحث رسانه‌ها در دولت دارای اهمیت خاصی است و با توجه به استفاده دشمن از فضای مجازی و ابزار رسانه‌ای جهت دستیابی به اهداف شوم خود، بالطبع نقش و عملکرد ما در رسانه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم تمامی عملکرد، زحمات و تلاش‌های دولت را به‌طور شایسته‌ای به دنیا اطلاع‌رسانی کنیم چراکه دشمن به دنبال بزرگنمایی نواقص موجود در دستگاه‌هاست و این وظیفه ماست که هماهنگی در حوزه رسانه‌ای داشته باشیم.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: اطلاع‌رسانی در قالب آزادی بیان و استقلال عمل رسانه‌ها مورد تأیید دولت و محور عملکرد ما است.

وی افزود: آنچه در این شورا اهمیت دارد این است که بتوانیم ساماندهی در وضعیت موجود رسانه‌ها و پایش در شبکه‌ها و کانال‌های مجهول‌الهویه داشته باشیم و در این راستا بتوانیم تمامی رسانه‌ها را شناسنامه‌دار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین در حوزه رسانه بسیار فعال است و این‌یک فرصت و نقطه مثبتی است که به کمک این شورا از آن استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دبیر به دنبال پیگیری امور و مصوبات شورای اطلاع‌رسانی است و آنچه اهمیت دارد در درجه اول بحث پایش رسانه‌ها در استان قزوین است که این امر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با همراهی خانه مطبوعات در حال پیگیری است.

ایسنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی