باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار :

زائرین استان قزوین در اربعین هیچ گونه مشکل امنیتی نداشتند.

حبیبی گفت  : تاکنون در جریان اعزام ، اسکان و بازگشت زائرین اربعین استان قزوین هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است.

دکتر منوچهر حبیبی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده  با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی اربعین مردمی بودن آن است اظهار کرد: با توجه به اعتقاد وارادت قلبی مردم کشورمان به سید و سالار شهیدان اباعبداله الحسین (ع) صفر وتا صد اقدامات و مباحث اربعین با همکاری و مشارکت اقشارمختلف مردم صورت گرفته است.

 وی ادامه داد: اربعین یک اجتماع جهانی است که اقتدار و عظمت  دین اسلام ، اتحاد و انسجام مومنان را به نمایش می گذارد و به تعبیر مقام معظم رهبری اربعین  تبدیل به یک رسانه عظیم و اثر گذارشده است.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندارقزوین افزود : دراربعین سالجاری استان قزوین با راه اندازی 85 موکب در 36 نقطه در داخل و خارج از کشور در بین استان های پیش رو کشور قرارداشت.

حبیبی خاطرنشان کرد : در بین موکب های مستقر در داخل کشور موکب شهر آوج با توجه به حجم گسترده خدمات از شرایط بهتر و مناسب تری برخودار بود.

این مقام مسئول با بیان آنکه تعداد زائرین اربعین استان قزوین نسبت به سال های گذشته افزایش سه برابری داشتند گفت : امسال 44 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام داشتند که خوشبختانه تمام این عزیزان توفیق حضور در راهپیمایی اربعین را پیدا کردند.

حبیبی با اعلام اینکه 13 کمیته مدیریت ستاد اربعین استان قزوین را برعهده داشتند یاداور شد : استان قزوین به عنوان معین شهر مهران در حوزه حمل و نقل ، پاکسازی شهر ، سامان دهی پارکینگ مسئولیت داشت که در این حوزه ها مسئولان مربوط خدمات شایسته ای را به زائران حسینی  ارایه دادند.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار  با اشاره به بازدید و حضور خود در موکب های استان در داخل و کشور عراق گفت :  خدمات و اقدامات بسیار خوب ، قابل توجه  و آبرومندانه ی از سوی مسئولین و خادمین موکب های استان  در شهر مقدس نجف ، کربلا و مصیب به زائران  ارایه شد و روزانه نزدیک به 5 هزار نفر در موکب های استان اسکان داده شدند و بیش از 20 هزار پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی  توزیع گردید.

وی بیان داشت : تمام خدمات انجام شده از سوی مسئولین و خادمان موکب های استان  اعتقادی ،عاشقانه و قلبی  بود ضمن اینکه  خیرین و مدیران واحد های صنعتی و تولیدی استان نیز در پشتیبانی ازموکب ها  نقش موثری داشتند  که بنده صمیمانه از تمام افراد و دستگاهای خدمات رسان در بخش های مختلف  و خیرین محترم که درتقویت و حمایت از حرکت عظیم اربعین نقش آفرینی داشتند نهایت تقدیر و تشکر را دارم و انشااله این اقدامات ذخیری آخرت همه ما باشد.

این مقام مسئول یاداورشد :خوشبختانه تاکنون در جریان اعزام ، اسکان و بازگشت زائرین استان قزوین در اربعین  هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است.

حبیبی گفت:  با توجه به موقعیت استان قزوین روزانه نزدیک به 1500 نفر از اتباع دیگر کشورها از محور های مواصلاتی استان برای رسیدن به کشور عراق استفاده می کردند که به این عزیزان نیز در حوزه اسکان و تغذیه خدمات مناسبی ارایه گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی