باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مدیران نباید نسبت به اهلیت سرمایه‌گذاران غفلت کنند

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: اهلیت سرمایه‌گذاران موضوعی مهمی است که مدیران هر دستگاه در حوزه خود باید برای پیشگیری از مشکلات بعدی به آن توجه کرده و از آن غفلت نکنند.

مرتضی علیخانی در نشست بررسی مسایل و مشکلات سرمایه گذاران قزوین که با دستور کار بررسی مسایل مربوط به هفت سرمایه گذار برگزار شد،گفت: اگرچه استان قزوین به علت داران بودن موقعیت ژئواکونومی (جغرافیای اقتصادی) مورد هدف سرمایه گذران قرار دارد اما سرمایه گذاری که ۵۰ درصد موجودیت آن به بانک وابسته باشد و  بعد از شروع فعالیت به مشکل می خورد و این موضوع لزوم بررسی اهلیت سرمایه گذاران را دوچندان می کند.

این مسئول گفت: متاسفانه برخی طرح های سرمایه گذاری به دلیل بی توجهی به اهلیت سرمایه گذاران متوقف و معطل باقی مانده اند. 

علیخانی همچنین در ادامه به درخواست برخی از واحدهای تولیدی برای مجوز انشعاب گاز اشاره کرد و گفت: شهرداری موظف است که در محدوده حریم شهری برای واحدهای تولیدی مجوز حفاری صادر کرده و به شرکت گاز پاسخگو باشد.

وی خاطر نشان کرد: براساس قانون ۸۰ درصد از درآمدهای کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهرداریها باید در همان محل هزینه شود و ساکنان ناحیه شهری نباید در اعطای مجوزها معطل و بلاتکلیف بمانند.

در نشست بررسی مشکلات سرمایه گذاران استان قزوین که در دفتر معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد هفت نفر از سرمایه گذاران به صورت حضوری مشکلات و موانع تولید را به مسوولان دستگاههای اجرایی انتقال دادند.

درخواست تغییر کاربری و مجوز احداث سوله برای بسته بندی غلات و حبوبات، درخواست رفع مشکل برق یک واحد صنعتی ، مشکلات انشعاب گاز ۲ واحد گلخانه ای ، صدور مجوز یک شرکت تعاونی و مشکلات راه اندازی یک تالار پذیرایی در شهرستان بویین زهرا توسط سرمایه گذاران مطرح شد.

مسئولان دستگاه های اجرایی نیز در این نشست با طرح مباحث فنی و کارشناسی راهکارهای لازم را برای حل مشکلات سرمایه گذاران اعلام کردند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی