باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مصرف آب کشاورزی را باید با استفاده از علم روز کاهش داد

 استاندار قزوین با اشاره به مصرف بالای آب در بخش کشاورزی، گفت: مصرف آب در این حوزه را باید استفاده علم روز و بهره گیری از فناوری کاهش داد.

هدایت الله جمالی پور در حاشیه بازدید از یک واحد گلخانه ای تولیدکننده توت فرنگی و آلوئه ورا در بویین زهرا گفت: باید استفاده از روش های سنتی در کشاورزی و مصرف آب این بخش را با بهره گیری از علم روز دنیا به روش های نوین و با صرفه تغییر دهیم.

استاندار قزوین در ادامه با بیان اینکه تقویت کشاورزی گلخانه ای در استان مورد توجه قرار دارد،اظهار داشت: مسایل و مشکلات سرمایه گذاران این بخش در کارگروه های اقتصادی استان اعم از ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع و شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه بانک ها و دستگاه های اجرایی مربوطه برای تسریع در اجرای طرح های گلخانه ای باید حمایت های لازم را به عمل بیاورند،اظهار داشت: همه مدیران استان برای کمک به تولید باید به شکل جهادی وارد میدان شده و کار کنند.

استاندار قزوین، کشاورزی را یکی از مزیت های مهم اقتصادی در قزوین نام برد و گفت: با توجه به این ظرفیت و همچنین وجود بازارهای منطقه ای که برای خرید محصولات کشاورزی ایران تمایل دارندم، ایجاد یک پایانه صادراتی به منظور فروش و صادرات محصولات کشاورزان که البته باید از قبل مورد توجه می گرفت که مورد پیگیری قرار دارد.

بازدید از بزرگترین واحد در دست احداث پرورش گوسفند استان قزوین به ظرفیت پنج هزار راس و بازدید از یک دامداری سه هزار راسی از دیگر برنامه های سفر نیم روزه استاندار قزوین به شهرستان بویین زهرا در روز جاری بود.

شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی