باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرمانداران و بخشداران از همراهی با کاندیداهای مجلس خودداری کنند

رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید به طور جدی از همراهی با کاندیداهای نمایندگی مجلس خودداری کنند تا هیچ شائبه‌ای در دفاع از نامزد خاصی پیش نیاید.

فرمانداران و بخشداران از همراهی با کاندیداهای مجلس خودداری کنند

منوچهر حبیبی رییس ستاد انتخابات استان قزوین در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز به ریاست استاندار تشکیل  شد اظهار کرد: هیات‌های اجرایی در ۱۹ بخش اصلی و فرعی آغاز به کار کرده‌اند و هم اکنون نیز در حال رسیدگی به صلاحیت‌ داوطلبان هستند.

حبیبی ادامه داد: مراجع چهارگانه شامل دادسرا، اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال حداکثر تا ۲۱ آذرماه باید پاسخ استعلامات را بدهند و هیات‌های اجرایی هم ظرف ۱۰ روز آینده، یعنی تا ۲۶ آذرماه کار رسیدگی به صلاحیت‌ها را انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: در روز ۲۷ آذرماه نیز فرمانداران مراتب رد صلاحیت داوطلبانی که رد شده‌اند را به آنها اعلام کرده و از همان زمان این افراد فرصت دارند تا حداکثر چهار روز بعد برای اعتراض و دعوی به هیات‌های نظارت مراجعه کنند.

حبیبی در خصوص تخلفات داوطلبان نیز یادآور شد: برای گزارش تخلف داوطلبان  مردم می‌توانند هم به ستاد پیشگیری از تخلف در قوه قضاییه و هم به فرمانداری‌ها و ستادهای انتخاباتی مراجعه کنند.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی