باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
 مشکلات شهرداریهای شهرهای کوچک نبود درآمد است

 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: در شهرهای کوچک شهرداریها با نبود درآمد و مازاد نیرو مواجه هستند و باید در این زمینه به اقتصاد شهری و چابک سازی سازمان توجه کنیم.

 مصطفی صالحی در معارفه شهردار جدید کوهین اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری  به تعامل و همکاری دو جانبه با دستگاهای اجرایی نیاز داریم و تعاملات مناسب مبتی بر قانون راه گشای بسیاری از مشکلات شهر و شهروندان است.

وی ادامه داد: بعد از دهه هفتاد طبق قانون آمار شهرهای استان اضافه شد و روستا شهرهای جدید با جمعیت زیر ده هزار نفر تاسیس شدند که امروزه عدم وجود درآمدهای پایدار و وابستگی به درآمدهای دولت  در اینگونه شهرها از مشکلات مبتلابه آنها است.

صالحی افزود: اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران در تنظیم بودجه سال ۹۹ باید بر اساس واقعیات و منابع درآمدی موجود برنامه ریزی کنند و در پروژه های نیمه تمام در اولویت کاری سال آینده باید قرار بگیرد همچنین باید در حوزه های مختلف صرفه جویی را سرلوحه کارها و برنامه های خود قرار دهیم و در هزینه کردها با دقت نظری بیشتری اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: در موضوع همکاران شهرداریها در تلاشیم که ثبات شغلی را برای این پرسنل خدوم  ایجاد نماییم تا با افزایش انگیزه در نهایت باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در ادامه بیان کرد:شهر کوهین دارای  موقعیت جغرافیایی و ظرفیت بسیار بالاییست که متاسفانه تا کنون به صورت بهینه از آن استفاده نشده است  و امیدواریم در آینده  با استفاده مطلوب تر از این ظرفیت ها شاهد رونق بیشتر این شهر و منطقه به خصوص در حوزه اقتصاد شهری  باشیم.

وی در پایان افزود: در انتخابات پیش رو همه مکلفیم که در برگزاری انتخاباتی پرشور کمک نماییم و شهرداریها با تمام امکانات بای به دستگاههای متولی این امر کمک و تعامل نمایند اما مدیران شهری و اعضای شوراهای اسلامی شهر ها نباید برای کاندیدای خاصی تبلیغ و یا بر علیه آن اظهار نظر کنند.

در پایان این مراسم هوشنگ حیدری به عنوان شهردار جدید شهر کوهین  معرفی شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی