باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
ثبت نام  طرح اقدام ملی مسکن در قزوین بزودی آغاز می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن مهر از ۳۰ آذرماه در استان قزوین یک هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی در قزوین ساخته می شود.

ابراهیم مبارک قدم  اظهارداشت: در اجرای این طرح سهم استان تعداد ۹ هزار و ۴۷۸ واحد مسکونی است که ۲ هزار و ۹۲۰ واحد برای شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر، سه هزار و ۴۶۴ واحد برای شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر و سه هزار و ۹۴ واحد نیز برای بافت‌ها ناکارآمد شهری و بافت فرسوده است.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۲۵ هکتار زمین در داخل شهرهای استان قزوین لازم است که برای تامین آن اقدام کرده ایم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح، احداث یک هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی در ۱۰ شهر استان پیش بینی شده که متقاضیان براساس ضوابط و سیاست‌های اعلام واگذاری مسکن می ‌توانند در سامانه ای که روزهای آینده اعلام می‌شود، ثبت نام کنند.

مبارک قدم اظهارداشت: این واحدها بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت که ۷۵ میلیون تومان به صورت تسهیلاتبه متقاضیان پرداخت می شود.

مبارک قدم در خصوص تامین مسکن در استان در سالهای گذشته اظهارداشت: احداث ۵۸ هزار و ۷۸۴ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه‌های سه ‌جانبه، تعاونی‌ها و خود مالک و مسکن مهر در استان اختصاص داده شد که  ۴۴ هزار و ۲۸۸ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت، تعداد پنج هزار و ۶۵۴ واحد در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت و تعداد هشت هزار و ۸۴۲ واحد نیز در بافت ناکارآمد شهری در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: واحدهای احداث شده در بافت ناکارآمد شهری و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان تکمیل شده و ۳۹ هزار و ۳۱۸ واحد در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر نیز تحویل شده است.

مبارک قدم گفت: امسال هم ۴۲۵ واحد مسکن مهر تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است و تا پایان سال جاری یک هزار و ۱۱۰ واحد به پایان رسیده و تحویل می شود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی