باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
تهدیدات سیلاب در شهرک صنعتی خرمدشت باید رفع شود

 بخشدار خرمدشت گفت: رفع تهدیدات سیلاب در شهرک صنعتی خرمدشت یکی از اولویت‌های اصلی این بخش محسوب شده و باید برای آن اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

سیدعلی‌اکبر موسوی والا اظهار داشت: هم اکنون سه هزار هکتار از شهرک صنعتی خرمدشت به علت طراحی نکردن مسیل در خطر جدی سیلاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه آب‌های حاصل از ریزش باران به درستی از شهرک خارج نشده و در نهایت به سمت خرمدشت حرکت می‌کند، افزود: همه ساله با آغاز بارش‌ها شاهد آبگرفتگی در زیر پل سه راهی پل خرمدشت هستیم و این موضوع باعث نارضایتی شهروندان شده است.

موسوی‌والا به نامه‌نگاری‌های متعدد برای رفع مشکل روان آب‌ها در این شهرک صنعتی اشاره و یادآور شد: در نشستی که با حضور مدیرکل بحران استان تشکیل شد، مساله رفع بحران‌های احتمالی در شهرک صنعتی خرمدشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بخشدار خرمدشت با بیان اینکه هم اکنون اداره راه و شهرسازی تاکستان به تخلیه آبگرفتگی از زیر این پل اقدام می‌کند، خاطرنشان کرد: برای ساخت چاه‌های جذبی در زیر پل، نیازمند اعتبارات ویژه‌ای هستیم که در این رابطه قول‌های مساعدی نیز داده شده است.

بخش خرمدشت دارای ۲۳ روستا و یک شهر به همین نام در فاصله ۲۷ کیلومتری جاده تاکستان - همدان قرار دارد.

ایلنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی