باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مسیل های بخش دشتابی لایروبی می شود

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ
مسیل های بخش دشتابی لایروبی می شود 

 بخشدار دشتابی گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه مسیل ها و نقاط در معرض خطر سیلاب در بخش دشتابی لایروبی می شود.  

 اکبر رحمتی در جلسه ستاد مدیریت بحران این بخش که با حضور نمایندگان منابع امور آب شهرستان بوئین زهرا، شهرداری ارداق، و دهیاران روستاهای در مسیر سیلاب ها برگزار شد اظهار کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه، با استفاده‌ از منابع و امکانات بخش و شهرستان بوئین زهرا مسیل ها و نقاط در معرض خطر سیلاب در بخش دشتابی لایروبی می شود.  

وی افزود: با توجه به تعدد وقوع حوادث طبیعی و بروز خسارات جانی و مالی به مردم آمادگی دستگاههای دولتی و آموزش مردم در این زمینه ضروری است.  

بخشدار دشتابی نهادینه کردن فرهنگ بیمه در بین مردم را از جمله راهکارهای جبران خسارات حوادث طبیعی اعلام و اضافه کرد: بر اساس توافقنامه استانداری قزوین و بیمه میهن واحدهای مسکونی روستایی از محل منابع دولتی و اخذ فقط پنجاه هزار ریال از افراد متقاضی بیمه می شود که این طرح با همکاری دهیاران هم اکنون در بخش دشتابی در حال اجراست و طی روزهای آینده نهایی می شود.  

همچنین مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط آسیب پذیر و در معرض خطر نسبت به همکاری در جهت ارتقاء سطح آمادگی دستگاههای امدادرسان به منظور مقابله با حوادث احتمالی قول مساعد داد.  

دودانگه رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا هم در این دیدار از آمادگی این اداره به منظور تنقیه پل ها و پاکسازی و لایروبی حریم جاده ها طی روزهای آینده خبر داد.  

شهر ارداق و روستاهای سولیقان، شادمهان، نوده، خالدین، تتنک و لیا از جمله مناطق در مسیر سیلاب در بخش دشتابی هستند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی