باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۱۴۷ راه روستایی در استان قزوین مسدود است/ آغاز برفروبی راهها

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بر اثر بارش های شب گذشته و امروز راه های ۱۴۷ روستا در استان قزوین مسدود شده است.

جواد حق لطفی اظهار کرد: در اثر بارش شب گذشته و امروز در استان قزوین شاهد بارش برف در اکثر جاده‌های استان قزوین هستیم.

وی افزود: با آماده باش کامل راهداری‌های استان در عملیات راهداری در شب گذشته تمامی راه‌های اصلی استان برف روبی شده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در زمان بارش برف با انجام عملیات راهداری در محورهای مواصلاتی استان تاکنون بیش از ۳ هزار ۷۹۰ تن ماسه و نمک استفاده شده و در ۲۴ هزار و ۶۹۰ کیلومتر باند از سطح جاده‌های استان عملیات برف روبی انجام شده است.

حق لطفی گفت:، از آغاز اجرای عملیات راهداری زمستانی در سال جاری ۳۵۰ نفر از پرسنل راهداری استان قزوین به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل است و با استفاده از ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در ۲۶ راهدارخانه استان در قالب ۳۰ اکیپ، عملیات راهداری در جاده‌های استان به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: از ساعات اولیه آغازش بارش برف راهداران با استقرار در محورهای استان اقدام به ایمن‌سازی جاده‌ها از طریق نمک‌پاشی و برف روبی و همچنین امدادرسانی به هموطنان در راه کرده اند.

حق لطفی با اشاره به مسدود بودن ۱۴۷ راه روستایی استان افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته بزودی عملیات بازگشایی راه‌های روستایی آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تدئام بارش‌ها از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان قزوین را دارند درخواست می‌کنیم ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرم با احتیاط کامل در جاده‌ها حرکت کنند.

حق لطفی اظهارداشت: اطمینان از پر بودن باک خودرو و تسن فنی آن برای جلوگیری از حوادث احتمالی ضروری است.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی