باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قزوین نیازمند احداث شهرک تخصصی در زمینه خودرو است



 
 
استاندار قزوین گفت: وجود واحدهای متنوع تولید خودرو و قطعات آن ایجاب می‌کند تا قزوین از یک شهرک تخصصی در این زمینه بهره‌مند باشد.

جمالی‌پور استاندار قزوین با حضور در شرکت تولیدی بهمن دیزل افزود: برای ارتباط بیشتر بین واحدهای تولید خودرو و قطعه‌سازان در استان، باید یک شهرک تخصصی راه‌اندازی شود تا ظرفیت این واحدها افزایش یابد.

وی با تاکید بر حمایت از واحدهایی که منابع مالی آنها در استان تراکنش می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد مالیات و منابع مالی شرکت بهمن دیزل در استان به انجام می‌رسد لازم است تا این واحد تولیدی مورد حمایت‌های ویژه قرار گیرد.

جمالی‌پور، تولید خودرو و قطعه سازی را از شاخصه های مهم تولیدی استان قزوین در حوزه صنعت دانست و اظهار داشت: اگر حمایت‌های لازم وجود داشته باشد، این منطقه از کشور می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور به یک قطب مهم قطعه سازی در کشور تبدیل شود.

به گفته استاندار قزوین، سیاست نظام و دولت همواره تاکید بر تولید بوده و همه مدیران و مسوولان باید تلاش کنند تا ظرفیت‌های دولتی بیش از گذشته در خدمت تولید و واحدهای صنعتی قرار گیرد.

شرکت بهمن دیزل تولید کننده خودروهای تجاری کامیون، مینی‌بوس و کشنده سبک و با ظرفیت اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در شهر صنعتی البرز قرار دارد.

هدایت‌الله جمالی‌پور،  استاندار قزوین روز دوشنبه با حضور در جلسه شورای اداری البرز، از ۲ واحد تولیدی ریسندگی و بافندگی مطهری و بهمن دیزل این شهرستان بازدید کرد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی