باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیران به جای پشت میزنشینی، دنبال خدمت و جلب اعتماد عمومی باشند



۲
 
 
جمالی‌پور خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: اگر نمی‌توانید تمام یا بخشی از خواسته‌های مردم را پاسخگو باشید حداقل به درد و دل آنان گوش فرا داده و بخشی از زمان خود را در مساجد و محله‌ها جهت رویارویی و گفت و شنود با آنان تخصیص دهید.

جمالی پوراستاندار قزوین در نشست شورای اداری شهرستان البرز با بیان اینکه وقت بیشتری از زمان کاری مدیران دستگاه‌ها باید تکریم ارباب رجوع و جلب اعتماد عمومی باشد، افزود: بزرگترین و مهمترین وظیفه امروز ما، اعتمادسازی است تا جایی که اگر جامعه به مسوولان خود اعتمادی نداشته باشد، هیچ فرد و ساختاری باقی نخواهد ماند تا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

جمالی‌پور در ادامه به تفرقه افکنی، مداخله در امور کشورها و برهم زدن وحدت بین مردم از سوی دشمنان نظام اشاره و تصریح کرد: دشمن از تاکتیک‌های جدیدی برای ضربه زدن به نظام مقدس ما استفاده می‌کند که لازم است همه آحاد جامعه در این رابطه با بصیرت اقدام کنند.

وی با اشاره به جنگ نرم و تاکتیک‌های جدید دشمنان، اظهار داشت: آنان به دنبال این مساله هستند تا با ایجاد اختلاف نیروی انتظامی را مقابل سپاه، امامان جمعه را مقابل استانداران، قوه قضاییه را مقابل دولت و نظامیان را در برابر دولتی‌ها قرار دهند اما یادمان نرود که بازنده این میدان در نهایت دشمنان ما خواهند بود.

به گفته استاندار قزوین، جمهوری اسلامی امروز مورد حسد بسیاری از کشورها قرار گرفته و اگر احترام و حرمت یکدیگر را به خوبی نگاه نداریم در دهه پنجم انقلاب اسیر توطئه دشمنان شده و ضربه خواهیم خورد.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: در شرایطی که همه دشمنان نظام و انقلاب کنار یکدیگر بسیج شده‌اند تا به بدنه جمهوری اسلامی ضربه بزنند، وظیفه تمامی مسوولان و مردم این است تا بر علیه موضع گیری و برنامه‌های شوم دشمنان خود متحد شویم.

وی با بیان اینکه امروز برای پیشرفت و آبادانی کشور به سردار سلیمانی‌های زیادی نیاز داریم، گفت: این سردار شهید جز خدمت به مردم به هیچ مساله دیگری فکر نمی‌کرد و دوری او از جناح گرایی‌ها نیز باعث شده بود تا در دل عوام و خواص نفوذ پیدا کند.

افزود: با معاون وزیر بهداشت و درمان صحبت‌هایی صورت گرفته تا مشکل بیمارستان خیریه رحیمیان هرچه سریع‌تر و در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

وی به مشکلات قطعه سازان خودرو در سطح استان و شهرستان البرز اشاره و یادآور شد: برای دریافت مطالبات این بخش از کارخانجات خودروساز، ضمن هماهنگی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار شد تا نشست مشترکی را با مدیرعامل ایران خودرو به انجام برسانیم.

جمالی‌پور با اشاره به حوزه کشاورزی شهرستان البرز و اینکه اگر اراضی درجه یک آن تغییر کاربری پیدا کنند، مصداق واقعی خیانت است، گفت: حفظ اراضی کشاورزی بسیار واجب بوده و به همین خاطر تمامی مدیران دستگاه‌ها تکلیف دارند تا در برابر چنین موضوعاتی ایستادگی کرده و به جز در مواردی خاص مانند احداث گلخانه، اقدام دیگری به عمل نیاورند.

استاندار قزوین در خصوص مشکلات زیست محیطی و تصفیه‌خانه شهرستان البرز نیز اظهار داشت: لازم است که با همکاری واحدهای صنعتی به فکر تصفیه‌خانه این شهر صنعتی باشیم که البته باید نشست‌های تخصصی دیگری در این رابطه برگزار شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی