باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حمایت همه جانبه از کارآفرینان و تولید کنندگان خواهیم کرد



۲
 
 
استاندار قزوین گفت:از تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در استان حمایت می کنیم.

هدایت‌الله جمالی‌پور  در حاشیه بازدید از مجموعه کارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: این مجموعه اگرچه جایگاه بسیار خوبی در بازار داخلی دارد، اما نگاه بلندمدت و آینده‌دار آن باید برروی صادرات پارچه به کشورهای همسایه متمرکز شود.

وی با بیان اینکه همه مدیران و مسؤولان استان باید از این واحد تولیدی حمایت کنند، اظهار داشت: مدیریت جهادی در کنار فعالیت چشمگیر کارگران در این مجموعه ارزنده تولیدی نشان از یک اقدام همه جانبه در راستای رونق تولید است که باید با حمایت مدیران ماندگار شود.

جمالی‌پور، صادرات پارچه را عامل موفقیت در ارتقای این واحد تولیدی دانست و یادآور شد: برای ورود به بازار کشورهای همسایه نیاز است که تا این واحد تولیدی برنامه‌های تحقیقی و توسعه خود را به طور جدی‌تر پیگیری کند.

کارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری از سال ۷۴ فعالیت خود را در شهرستان البرز استان قزوین آغاز کرده و در حال حاضر نیز با اشتغالزایی ۷۴۰ کارگر، سالانه چهار میلیون متر پارچه تولید و به بازار عرضه می‌کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی