باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اهدای درصدی از حقوق کارکنان شهرداری بوئین زهرا به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

کارکنان شهرداری بوئین‌زهرا طی پویشی خودجوش، درصدی از حقوق دی‌ماه خود را به سیل ‌زدگان استان سیستان‌وبلوچستان اختصاص دادند.

خبر خوب| اهدای درصدی از حقوق کارکنان شهرداری بوئین زهرا به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

حسین غیاثوند، شهردار بوئین‌زهرا  گفت: در عموم مسائل و مشکلاتی که برای کشور پیش می‌آید، مانند زلزلهٔ کرمانشاه و سیل لرستان که در سال‌های گذشته اتفاق افتاد، مجموعهٔ شهرداری و شورای شهر بوئین‌زهرا نگاه ویژه‌ای دارند و در هر دو موضوع همکاران ما در استان‌های مذکور مستقر شدند و خدماتی را به هموطنان عزیز ارائه دادند.

وی افزود: در روزهای اخیر نیز که استان سیستان‌وبلوچستان با مشکلات ناشی از سیل دست و پنجه نرم می‌کند، مردم این استان هم‌وطن ما و پارهٔ تن ما هستند؛ به محض شنیدن این خبر پویش خودجوشی در همکاران شهرداری بوئین‌زهرا ایجاد شد و کارکنان این شهرداری داوطلب شدند که مبلغ 100 هزار تومان از حقوق دی‌ماه آن‌ها کسر شده و جهت کمک به سیل‌زدگان استان سیستان‌وبلوچستان اختصاص داده شود.

غیاثوند در ادامه اظهار کرد: بنده و اعضای شورای شهر نیز در این پویش شرکت کدیم و هر کدام مبالغی را جهت کمک به هم‌وطنانمان در استان سیستان‌و‌بلوچستان اختصاص داده‌ایم.

شهردار بوئین‌زهرا در پایان خاطرنشان کرد: البته شهرداری لایحه‌ای نیز به شورای شهر فرستاده که تا سقف 10 میلیون تومان به ما مجوز داده شود تا بتوانیم مجموعاً 12 الی 15 میلیون تومان محمولۀ امدادی، شامل اقلام ضروری مانند پتو، آب‌معدنی، کنسرو، شیرخشک و اقلام بهداشتی برای کودکان آماده کنیم که اواخر هفته به استان سیستان‌وبلوچستان ارسال کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در روزهای گذشته مردم استان قزوین در قالب صنوف مختلف بخشی از درآمد خود را به سیل‌زدگان کمک می‌کنند که از آن جمله می‌توان به اقدام روزنامۀ ولایت قزوین در اختصاص فروش یک هفتۀ روزنامۀ خود برای کمک به سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

گفتنی است به ابتکار امام جمعۀ قزوین، کلیه کمک‌های مردمی، امدادی و خیرخواهانه این استان در قالب قرارگاه واحدی تحت عنوان شهید سلیمانی برنامه ریزی شده و به استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی