باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


امام جمعه شهر بوئین زهرا در مراسم رژه نیروهای مسلح:
دفاع مقدس اوج افتخارات انقلاب اسلامی است



حجت الاسلام محمد همایون زرینه درمراسم رژه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی با بیان اینکه استحاله فکریمهم ترین خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند افزود: متاسفانهامروز در داخل کشور برخی از مسئولان دچار این استحاله فکری شده اند کسانیکه تا دیروز در سنگر انقلاب بودند ولی امروز از خطوط اصلی انقلاب فاصله دارند.

وی ادامه داد: برخی از افرادی که در اواخر عمر خود به سر می برند خیال میکنند که انقلاب اسلامی با پایان عمر آنها به پایان خواهد رسید در حالی که امام خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند: انقلاب متعلق به ملت ایران استو به تمامی نسلها تعلق دارد.
حجت الاسلام زرینه با اشاره به اینکه تاکید امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره بر این بوده است که مسئولان انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل نمایند و انقلابی بمانند گفت: جوانان با بصیرت ما امروز جلوی کسانی را که  استحاله فکری شده اند را خواهند گرفت و اجازه نخواهند داد انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.
وی انقلاب اسلامی حاصل خون 300 هزار شهید از سال 42 تا سال 57 دانست که
اوج آن در دفاع مقدس بود ابراز داشت: امروز این امنیت و پیشرفت ما حاصلهمین خون شهیدان است که با هزینه های فراوان بدست آمده است.
امام جمعه شهر بوئین زهرا،با بیان جمله ای ازمقام معظم رهبری که دفاعمقدس گنجینه ای بی پایان است خاطرنشان کرد: این جنگ را باید استخراج کر دو در اختیار جواناننسل سوم و چهارم قرار داد تا جوانان ما حقیقت این انقلاب را درک نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی