باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


دیدار طاهری بشارت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارداق با مهندس فرخ زاد معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری قزوین

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی شهرداری ارداق طاهری بشارت شهردار ارداق و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در استانداری قزوین با مهندس فرخزاد   معاونت امور عمرانی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند

در این نشست  صمیمی  طاهری بشارت شهردار ارداق ایام محرم و سوگواری شهادت ابا عبداله الحسین را تسلیت گفت و سپس    اشاره به حضور پرشور و عظیم مردمی شریف استان به ویژه شهر ارداق و بخش دشتابی در استقبال از ریاست محترم جمهوری داشت . 

وی سپس  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس حبیبی انتصاب مهندس فرخ زاد را تبریک گفت و اظهار کرد انشاالله حضور جنابعالی مایه خیر برکت برای استان باشد .



در ادامه طاهری بشارت  درخواست پیگیری مصوبات سفر جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم در مورخه 7/5/95 به شهر ارداق از جمله بازنگری در طرح جامع و تسریع در ابلاغ نقشه اجرایی ساختمان اداری را خواستار شدند.

شهردار ارداق سپس  از مهندس فرخ زاد جهت بازدید از شهر ارداق دعوت نمود و از آمادگی شهرداری ارداق جهت افتتاح ساختمان و دفتر امام جمعه در دهه مبارک فجر خبرداد.

مهندس فرخ زاد معاونت امور هماهنگی عمرانی دستورات لازم درزمینه مسائل و درخواست های مطرح شده را صادر کرد  .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی