باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر





اولین نشست و هماهنگی برنامه های فرهنگی - هنری کانون ها و انجمن ها در سال 94 در بوئین زهرا برگزار شد



در این نشست  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا برنامه های مصوب ارسالی از سوی اداره کل ارشاد قزوین را برای مسئولین کانونها و انجمنها تشریح کرد.

ابوالفضل جهانگیربخت ضمن خیر مقدم به مسئولین، لیست برنامه های مصوب فرهنگی – هنری  ارسالی از سوی اداره کل ارشاد قزوین را برای مسئولین تشریح نمود و  توجه و اهتمام بیشتر جهت عملی کردن برنامه ها را خواستار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا در ادامه تصریح کرد؛چنانچه مسئولین کانونها و انجمن ها برنامه ای برای کانون یا انجمن در نظر دارند می توانند جهت هماهنگی با اداره کل با توجه به توجیه مالی و لحاظ قرار دادن در لیست جدید به این اداره ارائه نمایند تا پیشنهاد آنها به اداره کل ارشاد استان قزوین ارسال شود

جهانگیربخت در ادامه گفت؛ با هماهنگی های به عمل آمده مراسم تجلیل از استاد بهروان اینانلی از شاعران آذری زبان بوئین زهرا در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد ایشان خواستار همکاری کانون ها و انجمن های مجتمع فرهنگی – هنری ولایت با کانون ادبی در این زمینه شد.

در پایان مسئولین کانونها و انجمن ها هر یک به بیان نظرات و دیدگاههای خود در زمینه برنامه های مصوب و چگونگی اجرای آن پرداختند. 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی