باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


 به ریاست فرماندار شهرستان بوئین زهرا :

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بوئین زهرا برگزار شد




 به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با حضور ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا و مدیران دستگا های اجرایی جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی  شهرستان بوئین زهرا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد .

 در این جلسه ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقامتی اقدام و عمل اظهار کرد :  در همین راستا  و بر اساس سیاست های دولت تمامی مدیران در سطوح مختلف موظف شده اند که برنامه ها و طرح های خود را برای تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی ارایه دهند





وی ادامه داد : همه مقید  و مکلف به اجرای عملی دستورات مقام معظم رهبری بویژه در جهت اجرای عملی اقتصاد مقاومتی  هستیم.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا افزود :  برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید دارای برنامه و رویکرد مشخص بود.

 قاسمی سپس پنج رویکرد را برای تحقق اقتصادی برشمرد و عنوان کرد:  در اجرای اقتصاد مقاومتی باید عدالت اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد چراکه اگر تولید ثروت  بدون عدالت باشد فاصله طبقاتی در جامعه افزایش پیدا می کند .





 مردمی بودن یکی دیگر از رویکرد های  اصلی در اجرای اقتصاد مقاومتی است که فرماندار شهرستان بوئین زهرا با برشمردن ان تصریح کرد :  تجربه نشان داده  که حضور مردم در تمامی عرصه ها بویژه  در عرصه اقتصاد مقاومتی می تواند راهگشا باشد و مدیران باید بستر های لازم  را جهت  حضور مردم در این عرصه را هموار نمایند.

 وی افزود :  اقتصاد مقاومتی باید در راستای استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بیان باشد .

 نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا گفت :  درون زا بودن و تکیه بر داشته ها ی درون یکی دیگر از موئلفه های مهم در اقتصاد مقاومتی است  

این مقام مسئول عنوان کرد : باید در اجرای اقتصاد مقاومتی بستر های لازم برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی فرام گردد.

قاسمی شناخت جامع داشتن از ظرفیت های منطقه ای را یکی دیگر از الزامات اجرای اقتصاد مقاومتی ذکر نمود و تاکید کرد :  مجموعه مدیران شهرستان باید برنامه های اقتصاد مقاومتی خود را  در راستای ظرفیت های شهرستان بویژه در حوزه کشاورزی ، صنعت ، معدن  و حوزه گردشگری  تهیه وتدوین نمایند.





فرماندر شهرستان بوئین زهرا در ادامه یاداور شد : بدون شک اجرای درست اقتصاد مقامتی نیازمند داشتن روحیه جهادی و بسیجی است.

وی عنوان داشت :  البته پر واضح است که اجرای اقتصاد مقاومتی صرفا بر عهده دولت نیست بلکه همه قوای کشور در هر سطح و جایگاهی باید در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گام بردارند .

  در ادامه این جلسه هر یک از مدیران دستگا های اجرایی شهرستان به ارایه طرح ها و برنامه های دستگاههای  متبوع خود برای اجرای اقتصاد مقاومتی پرداختند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی