باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
تکریم سرمایه گذار در استان قزوین را جدی بگیریم

 مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: در کنار بررسی اهلیت سرمایه گذار باید تکریم متقاضیان سرمایه گذاری در استان مورد توجه قرار گرفته و درخواستها بدقت بررسی شود.

 در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین که ظهر یکشنبه در استانداری برگزار شد درخواست‌های چند سرمایه گذار برای احداث جایگاه‌های سوخت و مجتمع بین راهی مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین اظهار داشت: اثبات اهلیت سرمایه گذاری برای ما اهمیت دارد و باید در ابتدای کار این موضوع اثبات شود.

وی بیان کرد: سرمایه گذار وقتی جوان است باید نوع برخورد ما مناسب باشد تا موجب جلب رضایت متقاضیان شود و حتی اگر جواب ما منفی است باید توأم با احترام باشد.

علیخانی یادآور شد: هر تصمیمی که در این ستاد گرفته می‌شود به صورت جمعی است و پس از بررسی درخواست و ویژگی‌های مالی، اهلیت، توانمندی و تخصص افراد به جمع بندی می رسیم.

وی گفت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به عنوان نماینده دولت باید تکریم ارباب رجوع را مورد توجه قرار دهند و با نگاه کارشناسی درخواست‌های سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دهند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین تصریح کرد: باید درست تصمیم بگیریم و در شرایط حساس کنونی نگذاریم سرمایه گذار به راحتی از استان خارج شود زیرا اشتغال ما در گرو اجرای طرح‌های صنعتی و کشاورزی و خدماتی و گردشگری است.

در ادامه چند متقاضی سرمایه گذاری در استان درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف ارائه کردند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی