باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
شرایط برای جذب سرمایه گذار در بخش گلخانه فراهم شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: شرایط برای جذب سرمایه گذار درتولید محصولات گلخانه ای در استان فراهم شود.

فاطمه خمسه ظهر شنبه در جلسه کار گروه آب و کشاورزی که با حضور قبادی معاون اقتصادی استانداری، ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای و رحمانی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سالن باغستان برگزار شد اظهار کرد: توسعه گلخانه و جذب سرمایه گذار در این بخش، با همکاری مضاعف سایر دستگاه‌ها و تخصیص آب مشکل متقاضیان و سرمایه گذاران این بخش حل می‌شود.

وی با قدردانی ازشرکت آب منطقه‌ای درتخصیص به موقع آب کانال در اسفند ماه سال گذشته برای کشت محصول کلزا اظهار داشت: با یک برنامه ریزی مناسب برای چاه‌های غیر مجاز بر اساس قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی عمل کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: بخش اعظمی از اقتصاد استان بر پایه کشاورزی بنا شده است که لازم است در راستای افزایش رشد اقتصادی و همچنین تولید پایدار این بخش برنامه منسجمی برای استان داشته باشیم.

خمسه افزود: کشاورزی یک اقتصاد درون زاست که با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان برکشور به حمدالله توانسته رشد مناسبی در تولید ناخالص ملی و توسعه کشورداشته باشد.

وی یاد آور شد: تولید وکشت و کار در کشاورزی و حفظ پایداری تولید در محصولات کشاورزی با همکاری و هم افزایی کلیه دستگاه ها امکانپذیر است.

خمسه اضافه کرد: در سال جهش تولید؛ شرایط را برای تولید محصولات زراعی و باغی با تأمین کلیه امکانات بویژه تأمین به موقع آب فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت الگوی کشت در استان گفت: الگوی کشت در همه زیر بخش کشاورزی بر اساس آب و زمین کشاورزی تهیه شده است.

خمسه افزود: جهاد کشاورزی بر اساس این دوعامل مهم د رالگوی کشت اقدام به کشت محصولات زراعی و باغی در استان خواهد کرد.

مهر قزوین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی