باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
محبوبیت مردمی ارتش ؛بزرگترین سرمایه اجتماعی آن است

فرماندار شهرستان آوج گفت: ارتش با داشتن محبوبیت اجتماعی بزرگترین سرمایه اجتماعی را دارد و موجب اقتدار کشور است.

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی، نصرت الله علیرضایی فرماندار به همراه ائمه جمعه آوج و آبگرم، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، بخشداران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبگرم عصر شنبه با حضور در قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان آوج ضمن تبریک این روز ملی از تلاش و خدمات فرماندهان، درجه داران، افسران و سربازان این قرارگاه تقدیر و تشکر کرد.

علیرضایی تصریح کرد: ارتش به عنوان یک نیروی دفاعی و نظامی در دفاع از تمامیت ارزی و مرزهای جمهوری اسلامی و دفاع از کیان کشور در مقابله و دفع مخاطرات و تهدیدهای دشمنان خارجی و بیرونی نقش حیاتی دارد.

وی افزود: ارتش بزرگترین سرمایه اجتماعی است که با مقبولیت و داشتن محبوبیت و نزدیکی با مردم توانسته جایگاه خوبی در میان جامعه داشته باشد.

فرماندار شهرستان آوج یادآور شد: مردمی بودن ارتش بهترین افتخار برای این نیرو محسوب می‌شود و ما نیز به این نیرو افتخار می‌کنیم و آن را پشتوانه نظام در ناملایمات و سختی‌ها می‌دانیم.

سرگرد داورپناه جانشین گردان پدافند هوایی کشور و سروان حسین پور فرمانده پدافند هوایی شهرستان نیز گزارشی از فعالیت‌های نیرو ارائه کردند.

مهر قزوین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی