باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۷۰۰ پایگاه بسیج در رزمایش کمک مومنانه مشارکت می کنند

 جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: در اجرای رزمایش کمک مومنانه و رسیدگی به امور نیازمندان آسیب دیده از کرونا ۷۰۰ پایگاه بسیج در کنار مردم مشارکت دارند.

نشست خبری عیسی قبادی رئیس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین به همراه ابوالفضل طاهرخانی دبیر ستاد، سعید نبیل رئیس سازمان صمت، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان و مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری روز شنبه برگزار شد.

ابوالفضل طاهرخانی در این نشست که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: شیوع این ویروس کرونا نشان داد همه انسان‌ها در برابر اراده خداوند عاجز هستند و با استعانت از پروردگار می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

سرهنگ طاهرخانی گفت: از تلاش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و کمک به نیازمندان تشکر می‌کنیم و امیدواریم در طرح مومنانه هم مشارکت همه جانبه داشته باشند.

وی تصریح کرد: از همه کادر درمانی و پزشکی استان که مهربانانه وارد مأموریت درمان شده اند تشکر و قدردانی می‌کنیم و در این میان بسیجیان نیز همچون یاری مهربان به کمک آمده اند تا در التیام آلام دردمندان مشارکت کنند.

جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآور شد: سپاه و بسیج هم با مأموریت‌های غربالگری، کنترل معابر، توزیع اقلام بهداشتی و ارائه خدمات درمانی و کارهای تولید ماسک وارد اقدام جهادی شده اند و در ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه نیز وارد مشارکت شده اند.

وی اظهار داشت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه از ۲۳ فروردین اجرایی شد و در تداوم آن سه مرحله اجرایی می‌شود که فاز اول در ماه رمضان، فاز دوم در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم در عید سعید فطر برگزار می‌شود.

سرهنگ طاهرخانی بیان کرد: در همه شهرستان‌ها با مشارکت فرمانداران خیرین، بخش خصوصی، بسیج و تشکل‌ها کارهای خوبی شده و بیش از ۷۰۰ پایگاه بسیج در این طرح وارد کار می‌شوند.

وی تصریح کرد: این کار با همت عمومی و وحدت استانی شکل گرفته و با آغاز ماه رمضان بسته‌های معیشتی با توجه به نیاز مردم میان نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ طاهرخانی گفت: با شناسایی مشکلات نیازمندان بسته‌های حمایتی را میان افراد آسیب دیده توزیع خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بسیج و سپاه به دنبال حرکت جهادی است و هرگز فرصت را از دست نمی‌دهد و چون نگاه اعتقادی داریم با اتحاد و همدلی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق منویات رهبری استفاده خواهیم کرد.

دبیر قرارگاه ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین یادآور شد: نگاه ما در کمک به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا فقط معیشتی نیست و تلاش می‌کنیم بر اساس نیازها نسبت به ارائه خدمات بهداشتی، تسهیلات، معیشت، کمک نقدی و غیرنقدی هم اقدام شود.

وی از توزیع جهیزیه میان نیازمندان هم خبر داد و گفت: در روزهای آینده ۳۰۰ سری جهیزیه که با کمک خیرین تهیه شده از سوی سپاه استان در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار می‌گیرد.

مهرقزوین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی