باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مدیران صنعتی قزوین ۱۰ میلیارد تومان به نیازمندان اهدا کردند

رئیس ستاد رزمایش کمک مومنانه استان قزوین گفت: در راستای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه، مدیران صنعتی و تولیدی استان قزوین ۱۰ میلیارد تومان برای رسیدگی به آسیب دیدگان کرونا اهدا کردند.

، ظهر دوشنبه با حضور عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین و رئیس ستاد رزمایش مومنانه استان، ابولفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، گروسی مدیر کل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان قزوین، آهنگریان رئیس کانون کارفرمایان استان قزوین، آهنی‌ها نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمای استان قزوین تعداد ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین به آسیب دیدگان ویروس کرونا اهدا شد.

عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کشور بعد از عبور از مرحله بسیار سخت و اوج ویروس کرونا وارد فاز تبعات این بیمار شده است و بسیاری از اقشار جامعه از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب و خسارت‌های بسیار سنگینی شده اند.

وی افزود: کارگران فصلی و روزمزد، کارگران برخی از اصناف از جمله رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی از شیوع کرونا دچار آسیب شدند که دولت تلاش می‌کند با پرداخت بیمه بیکاری و ارائه تسهیلات بخشی از خسارت‌های ویروس کرونا را جبران کند.

قبادی با اشاره به دامنه گسترده خسارت شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان برای کمک‌های مومنانه در استان این ستاد با محور استانداری و امام جمعه و سپاه تشکیل شد که تاکنون دو مرحله سبدهای غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

وی یادآور شد: مرحله سوم توزیع و اهدای سبد کالای در استان قزوین همزمان با عید سعید فطر برگزار می‌شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: در کنار ستاد مرکزی رزمایش مومنانه استان بخش‌هایی از جامعه از جمله کارفرمایان استان نیز مشارکت کرده و کمک‌های قابل توجهی را به این امر اختصاص داده اند که امروز نیز کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین ۱۰۰۰ بسته سبد کالا را به این امر اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: اقدام کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین برای تهیه ۱۰۰۰ بسته غذایی کاری ارزشمند و ماندگار است که بنده از این حرکت خداپسندانه این عزیزان تشکر می‌کنیم.

قبادی گفت: مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی و کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین در دو مرحله گذشته رزمایش مومنانه نیز کمک‌های بسیار خوبی را ارائه دادند.

رئیس ستاد رزمایش مومنانه استان قزوین تصریح کرد: ارائه کمک‌های مومنانه مردم جلوه‌های زیبایی از هم افزایی مردم و مسئولان استان را به تصویر کشیده است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین اظهار داشت: مجموعه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی به رزمایش مومنانه استان قزوین اهدا کرده اند.

وی افزود: همدلی و وحدت بسیار خوبی در بین مدیران دستگاه‌ها و مدیران استانی برای اجرای رزمایش مومنانه حاکم است و امیدواریم این کمک‌ها همچنان با مشارکت مردم برای حمایت از آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا ادامه یابد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی