باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مردم بهترین پشتیبان سپاه و بسیج هستند

 جانشین سپاه استان قزوین گفت: مردم بهترین و مهمترین پشتوانه نظام اسلامی، سپاه و بسیج هستند و با این سرمایه ارزشمند ماموریت ها با موفقیت انجام می شود.

 سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه استان در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) که در حسینیه سپاه برگزار شد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تلاش کردند نگذارند نظام پیروز شود و ساختار آن شکل بگیرد لذا بحران‌های زیادی را ایجاد کردند.

وی بیان کرد: قائله کردستان و درگیری قومی و قبیله‌ای، جنگ تحمیلی سپس تحریم و فشار اقتصادی از برنامه‌هایی بود که برای آسیب زدن به نظام اسلامی طراحی شد اما با درایت رهبری و حضور مردم از همه مشکلات عبور کرده ایم.

برزگر تصریح کرد: انقلاب اسلامی تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته و به یاری خدا در ادامه مسیر هم موفق خواهد بود.

وی با اشاره به عملیات بیت المقدس و طریق القدس از رشادت رزمندگان یادکرد و افزود: یاد شهدا و رزمندگان را گرامی می‌داریم و نقش آنها را در تثبیت انقلاب ستایش می‌کنیم.

جانشین سپاه قزوین یادآور شد: تجربه نشان داده هیچ نظامی بدون داشتن اقتدار نظامی قادر به ادامه حکومت نیست و قدرت نرم و سخت مهم است اما آنچه ما به آن اتکا داریم، فقط خداوند و مردم است که انقلاب و نظام را بیمه کرده است.

برزگر تصریح کرد: در بیماری کرونا توانستیم با مشارکت مردم به موفقیت‌های خوبی برسیم و ضمن کمک به آسیب دیدگان این حادثه را مدیریت کرده ایم.

وی اظهار داشت. سرهنگ شیخ حسنی مدت کوتاهی در این مسئولیت بودند و در جریان فتنه آبان ۹۸ و سیل لرستان و انتخابات و ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه نقش زیادی داشتند که جای تقدیر دارد.

جانشین سپاه استان بیان کرد: سرهنگ حیدری که در شهرستان البرز و تاکستان فرمانده بودند امروز در مسئولیت جدید با تواضع و فروتنی در خدمت مردم خواهند بود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی