باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بخش شال و رامند پایین‌ترین میزان واکسیناسیون را دارند

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: بخش‌های شال و رامند در حال حاضر پایین‌ترین میزان واکسیناسیون در استان را دارند که تغییر این روند باید در دستو کار فرماندار بوئین زهرا باشد.

منوچهر حبیبی در جلسه ستاد استانی کرونا که پیش از ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: میزان واکسیناسیون در استان قزوین شرایط خوبی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اذعان کرد: بخش‌های شال و رامند که در حال حاضر میزان واکسیناسیون کمتری دارند باید در دستور کار فرماندار شهرستان بوئین زهرا برای پیگیری قرار بگیرند.

وی گفت: برای همه ما موضوع بازگشایی مدارس حائز اهمیت است چنان که ۷۰ درصد خانواده‌ها به بازگشایی مدارس رضایت دارند با این حال فعالیت مدارس و بازگشایی کلاس‌ها به صورت محدود همچنان برای ما حائز اهمیت است.

این مسئول با اشاره به اینکه واکسیناسیون سرویس‌های مدارس برای ما در اولویت قرار دارد ابراز کرد: واکسیناسیون سرویس مدارس، ضدعفونی کردن مدارس و سرویس بهداشتی‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است و مسئولیت مربی بهداشت در سال جاری بسیار سنگین است.

وی گفت: با توجه به اهمیت سلامت دانش‌آموزان بهتراست ۱۰ هزار کلاس درسی به تهویه مجهز شود اگرچه این امر بسیار هزینه بر خواهد بود اما اجرای آن در حال حاضر بهترین گزینه پیش روی ما است.

این مسئول با اشاره به اینکه سکوی هوشمند کرونا ابلاغ شده و از امروز اجرایی خواهد شد ابراز کرد: همراه داشتن کارت واکسن برای کارمندان و حضور کارمندان در محل کار الزامی است.

وی گفت: واکسیناسیون بخش اصناف و حمل‌ونقل جایگاه ویژه‌ای دارد که اگر به طور کامل انجام شود بخش اعظمی از مشکلات برطرف خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: دستورالعمل استمهال تسهیلات حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی برای تصویب و اجرا به بانک‌ها ابلاغ شده‌است.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی باید ادامه داشته باشد اما واکسیناسیون شرکت کنندگان، رعایت فاصله گزاری و برگزاری مراسم در فضای باز و سالن‌های تهویه دار الزامی است.

حبیبی در پایان تصریح کرد: امتحانات دانشگاهی نیز طبق اختیارات رواسای دانشگاه‌ها و با هماهنگی ستاد ملی کرونا، دانشگاه علوم پزشکی و رعایت فاصله‌گزاری و واکسیناسیون برگزار خواهد شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی