باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیران شهرستان تاکستان از سیاست زدگی دوری کنند

سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۰۳ ب.ظ

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری قزوین گفت: مدیران شهرستان تاکستان با حفظ وحدت و همدلی و دوری از سیاست زدگی باید در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

 ابوالحسن کبیری  در جلسه تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان با اشاره به ظرفیت‌های این منطقه در عرصه های مختلف اظهارداشت: شهرستان تاکستان با توانمندی ها و ظرفیت‌هایی که دارد می تواند به محور کشاورزی و صنعتی استان تبدیل شود و برای تحقق این امر باید به سمت توسعه این شهرستان حرکت کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: مسئولان باید به دور از سیاست ‌زدگی به دنبال وفاق و همدلی در بین سلیقه‌ها و نگاه‌های متفاوت باشند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری در شهرستان تاکستان لازم است برای گره گشایی از مشکلات مردم و ارتقای جایگاه شهرستان تلاش کنند. 

 

کبیری تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در معرض جنگ همه جانبه و تمام عیار قرار دارد و دشمن در صدد ضربه زدن به کشور از راه‌های مختلف است لذا مدیران باید با شجاعت، تدبیر و کارهای جهادی نیرنگ های دشمنان را خنثی و به مردم خدمت کنند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات رضا طاهری فرماندار سابق؛ اسدالله حمزئی به عنوان سرپرست فرمانداری تاکستان معرفی شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی