باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: مهمترین رسالت رسانه های انقلابی در شرایط کنونی تزریق روحیه امید و خودباوری در جامعه است.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد اظهارداشت: رسانه ها برای یک مقطع خاص مورد نیاز نیست بلکه به رسانه ها همیشه و در همه حال نیاز داریم و امنیت را مرهون آنها نیز می دانیم.

وی افزود: تجلیل از رسانه ها از آن جهت اهمیت دارد که فعالان رسانه در انقلاب سربلند ایستاده اند و مشکلات مردم را با دلسوزی بیان می کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: رسانه ها زبان گویای مردم و انقلاب هستند و ما باید شکر گزار این نعمت باشیم. 

 

آتانی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس مجموعه ای عظیم است که آن را رسانه انقلاب می دانیم و اعتقاد داریم رسانه ها باید در بزنگاه های تاریخی نقش خود را در تزریق روحیه امید به مردم ایفا کنند و اگر سئوالی وجود دارد رسانه های انقلابی می بایست برای پاسخگویی آن گام بردارند.

وی افزود:  رسانه ها حقیقت انقلاب هستند و اقتدار و عظمت آنها موجب بزرگی انقلاب است  لذا رسانه های انقلابی باید اهم و مهم را به درستی تشخیص دهند تا بتوانند نقش خود را به درستی و شایستگی انجام دهند.

image_2022_7_13-20_48_3_163_SiU

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انقلاب و امام انقلاب دل های مطمئن می خواهد و ما بر ای گرفتن غنیمت در سر سفره انقلاب جمع نشده ایم بلکه  برای باورها و اعتقادات انقلابی و دینی خود پای سفره انقلاب نشسته ایم.

آتانی بیان کرد: رسانه ها و سفیران قلم با ذهن  مردم سر و کار دارند لذا امیدوار ساختن و یا خدای ناکرده نا امید کردن مردم در اختیار رسانه هاست  و باید تلاش کنیم در مسیر امیدوار کردم مردم گام برداریم.

وی اظهارداشت: انصافا در استان قزوین رسانه ها صادقانه و مسئولانه در کنار اهداف انقلاب و نظام و مسئولین خدمت می کنند و توانسته اند مشکلات مردم را مشفقانه به مسئولان انتقال دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های جابر خرم نیا مدیر سابق خبرگزاری فارس در استان قزوین گفت: سرپرست جدید آقای بخشی هم از نیرو های جوان و باانگیزه و انقلابی هستند که رسانه  را می شناسد  و امیدواریم شاهد بالندگی بیشتر این رسانه در استان باشیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از جابر خرم نیا سرپرست قبلی، اسماعیل بخشی به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری فارس در استان قزوین معرفی شد.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی