باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حضور بیش از 5500 نفر در جشن غدیر خم محمود آباد نمونه/ اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی در دستور کار شهرداری قرار دارد

شهردار محمود آباد نمونه گفت: پس از حدود سه سال از شرایط بد کرونایی و وضعیت اقتصادی تلاش کردیم با برگزاری جشن غدیر خم، روحیه مردم را با برنامه فرهنگی و هنری تلطیف کنیم و نشاط ببخشیم.

حضور بیش از 5500 نفر در جشن غدیر خم محمود آباد نمونه/ اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی در دستور کار شهرداری قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مهدی بهشتی مقدم با اشاره به برگزاری جشن عید غدیر خم با هماهنگی دفتر امام جمعه و همکاری سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، شورای شهر و شهرداری محمودآباد نمونه اظهار کرد: از دو ماه پیش مقدمات برگزاری جشن در دستور کار قرار گرفت و مجوز لازم اخذ شد و تلاش کردیم برنامه با کیفیت و با هدف بالا بردن سطح توقع و رضایت شهروندان برگزار شود.

وی افزود: هدف گذاری برای حضور 3 هزار تا 3500 نفر در جشن غدیر خم صورت گرفته بود و وسیله ایاب و ذهاب هم تامین شده بود و مردم نواحی ناصرآباد، دانش، نظام آباد و قزوین هم در جشن حضور داشتند.

شهردار محمودآباد نمونه به حضور بیش از 5 هزار و 500 نفر در جشن غدیر خم اشاره کرد و گفت: در این جشن که سه ساعت به طول انجامید، هنرمندان شناخته شده کشور حضور داشتند و به اجرای برنامه هایی همچون موسیقی زنده پاپ، تئاتر، تقلید صدا، پانتومیم و استند آپ کمدی پرداختند.

بهشتی مقدم اضافه کرد: توسط مرکز کار آفرینی مکتب حاج قاسم سلیمانی حدود 4 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین مردم توزیع شد. 

وی خاطرنشان کرد: پس از حدود سه سال از شرایط بد کرونایی و وضعیت اقتصادی تلاش کردیم با برگزاری جشن غدیر خم، روحیه مردم را با برنامه فرهنگی و هنری تلطیف کنیم و نشاط ببخشیم.

این مسئول اذعان کرد: شهر محمود آباد نمونه به سمت شهر خوابگاهی داشت حرکت می کرد که عزم خود را برای تبدیل این شهر به جایی برای زندگی و زیست شهر جزم کرده ایم و در این زمینه گام خواهیم برداشت.

شهردار محمودآباد نمونه این مطلب را هم بیان کرد که اجرای چند پروژه فرهنگی و ورزشی در دستور کار قرار دارد.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی