باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پیاده روی اربعین یک واقعه تمدن ساز است

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۲۸ ب.ظ
 پیاده روی اربعین یک واقعه تمدن ساز است

استاندار قزوین گفت: راهپیمایی اربعین یک واقعه تمدن ساز است و ما در تلاش هستیم تا با بکارگیری تجارب پیشین و برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدامات خوبی را در این موضوع تمدن ساز انجام دهیم.

 محمدمهدی اعلایی در چهارمین جلسه ستاد مرکزی اربعین استان قزوین که ظهر چهارشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: اربعین و راهپیمایی آن، یک واقعه تمدن ساز است و ما در تلاش هستیم تا با بکارگیری تجارب پیشین و برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدامات خوبی را در این موضوع تمدن ساز انجام دهیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه نیاز است شهرستان‌ها نیز مواکب اربعینی داشته باشند بیان کرد: موضوع پرداختن به نقش گروه‌ها و نیروهای جهادی و مردمی در برگزاری پیاده‌روی اربعین ابتکار استان قزوین بود و این طرح توسط استان با تعیین دستورالعمل جدید و جدی طراحی شد و در استان نیز به تصویب رسید و حالا مورد تاکید رئیس جمهور قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد خلل در پیاده روی اربعین یکی از اهداف جریان معاند بود و شهدای مدافع حرم نقش و جایگاه ویژه‌ای در جهت برگزاری و استمرار واقعه اربعین دارند گفت: اگر برنامه‌های اربعین ساختار مردمی داشته باشد به یقین اثرگذاری و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

این مسئول ابراز کرد: نقش نیروهای جهادی و مجموعه‌های مردمی در انجام امور باید بیشتر باشد و نهادهای حاکمیتی نقش پشتیبانی در پیاده روی اربعین داشته باشند.

وی با بیان اینکه نهادها و دستگاه‌ها برای کمک با ستاد اربعین هماهنگ باشند ادامه داد: از امروز عملیات اجرایی فرآیند پیاده روی اربعین در سطح استان رسماً آغاز خواهد شد و کار به صورت عملیاتی پیش خواهد رفت.

اعلایی در پایان عنوان کرد: استان قزوین در مسیرهای اصلی زائرین اربعینی قرار دارد که باید به این موضوع توجه بیشتری شود تا خدمت رسانی مناسبی صورت گیرد و دستگاه‌ها نیز از تمام ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنند.

مهر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی