باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مالباختگان تاج خودرو کاسپین با تجمع مقابل استانداری قزوین خواستار رسیدگی به حقوق خود شدند.

به گزارش خبرنگار ما در قزوین، ظهر امروز تعدادی از افرادی که در تاج خودرو کاسپین سرمایه گذاری کرده بودند برای احقاق حقوق خود مقابل استانداری تجمع کردند.

خواسته این افراد این است که دستگاه قضا به موضوع ورود کرده و پول آن‌ها بازگردانده شود.

یکی از افراد حاضر در این تجمع با دعای اینکه قوه قضاییه دو ماه پیش 20 میلیارد تومان پول این شرکت را توقیف کرده گفت: من 480 میلیون پول به این دفتر دادم، اگر فعالیت این واحد غیرقانونی بود باید پلمب می‌شد نه اینکه دفتر آن‌ها باز باشد و امروز تکلیف پول و سرمایه ما نامشخص باشد.

یکی دیگر از افراد حاضر در این تجمع هم گفت: من 160 میلیون برای کوئیک به این شرکت پرداخت کرده‌ام، در تیر ماه به ما اعلام کردند که مرحله دوم پول خود را واریز کنیم، اگر فعالیت این واحد مشکل داشت و توقیف شده بود ما برای مرحله دوم پولی واریز نمی‌کردیم.

یکی دیگر از افراد هم گفت: 570 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ام، تمام خواسته ما از تجمع‌ها این است که دادستان به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کرده و حق و حقوق ما را احیا کند تا سرمایه‌ها به ما بازگردانده شود.

منبع: ایلنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی