باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

21 طرح آب و فاضلاب در استان قزوین در هفته دولت افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت 21 طرح آبفا با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد تومان در شهرها و روستاهای استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ما؛ داراب بیرنوندی در این باره اظهارداشت: به مناسبت هفته دولت خبرهای امیدوار کننده ای برای مردم استان داریم و تعدادی از طرح های مهم آبرسانی در استان آماده بهره برداری شده است.

بیرنوندی تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی و تامین آب پایدار شهرها و روستاها در هفته دولت امسال تعداد 21 طرح عمرانی تامین آب آشامیدنی با اعتباری معادل 173 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: از مجموع این طرحها تعداد هفت پروژه در مناطق شهری با اعتبار 144 میلیارد و 600 میلیون تومان و 14 پروژه در مناطق روستایی استان با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان است.

 

 

1592992267753

مدیرعامل آبفای استان قزوین یادآورشد: با افتتاح طرح های یادشده کمبود آب آشامیدنی 146 هزار نفر از جمعیت شهری و هفت هزار و 150خانوار روستایی بر طرف می شود.

بیرنوندی اظهارداشت: حجم عملیات اجرا شده عمرانی در مناطق شهری شامل 37 کیلومتر خط انتقال، حفر 10 حلقه چاه با ظرفیت 305 لیتر در ثانیه است.

این مسئول گفت: همچنین حجم عملیات اجرایی در مناطق روستایی شامل یک حلقه چاه، پنج باب مخزن، یک ایستگاه پمپاژ، هشت کیلومتر خط انتقال و۱۱ کیلومتر اصلاح شبکه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصرح کرد: اجرای طرح های یاد شده با توجه به محدودیت های مالی دولت اجرا شده اما با عزم جدی خدمتگزاران نظام نگذاشتیم محدودیت های مالی خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

4444

وی گفت: در هفته دولت پروژه های متعدد آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان قزوین توسط دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد و امیدواریم کام مردم عزیزمان در اقصی نقاط استان از خدمات دولت بیش از گذشته شیرین شده و رضایت آنها جلب شود.

بیرنوندی در پایان تاکید کرد برای استمرار خدمات شرکت آب و فاضلاب و رضایت مندی عمومی، شهروندان و روستاییان مدیریت مصرف آب را مورد توجه جدی قرار دهند و در مصرف آب صرفه جویی کنند.

منبع: برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی