باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اعلایی: جهاد تبیین رسالت مهم افراد انقلابی در شرایط حساس کنونی است

 

اعلایی: جهاد تبیین رسالت مهم افراد انقلابی در شرایط حساس کنونی است

استاندار قزوین گفت: در شرایط حساس کنونی که دشمنی ها به پایان نرسیده رسالت همه افراد انقلابی مشارکت جدی در جهاد تبیین و بیان واقعیتها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیش کسوت دفاع مقدس و مقاومت روز چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد. 

در این مراسم که آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه، اعلایی استاندار قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی، رزمندگان و خانواده شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتتد از ۱۲۰ پیش کسوت دفاع مقدس استان تجلیل شد.

محمد مهدی اعلایی در این مراسم اظهارداشت: ایثار و دفاع مقدس واژه مبارکی است و ایامی که در آن هستیم همچنان حال و هوای اربعین را دارد و آن را اجر می نهیم.

 

طططط

وی افزود: فلسفه خلقت ما آزمایشی است تا خود را محک بزنیم و سربلند از آن خارج شویم و هر روز در موضع امتحان الهی هستیم لذا همواره باید مسیر خود را تشخیص دهیم و از مسیر ارزشها خارج نشویم. 

استاندار قزوین بیان کرد: در نظامی که مبتنی بر شریعت و عدل شکل گرفته همه روزمان هفته دفاع مقدس است و امروز جامعه مواجه با فتنه هایی است که اگر وظایف خود را درست انجام دهیم از این مشکلات هم با سلامت عبور خواهیم کرد.

اعلایی تصریح کرد: شرایط فعلی جامعه بسیار حساس است و دشمنان همچنان دنبال تدابیری هستند تا موفقیت های ما را برعکس جلوه دهند و اگر از مسیر درست فاصله بگیریم آسیب می بینیم.

image_2022_9_21-11_38_0_860_U0x

وی گفت: خدا را شاکریم که رهبر فرزانه انقلاب پرچمدار این نهضت هستند و روشنگری می کنند و اگر هوشیار باشیم و از ولایت تبعیت کنیم از فتنه ها به سلامت عبور می کنیم و انقلاب به مسیر خود ادامه می دهد.

اعلایی یادآورشد: احساس ما این است همه کسانی که در انقلاب نقش داشته اند باید در جهاد تبیین شرکت کنند و از آن غفلت نشود و لازم است قدردان نعمتهای انقلاب باشیم و دستاوردهای ارزشمند این نعمت را به دیگران و نسل جوان بگوییم تا بدانند دستاوردهای انقلاب با چه قیمتی بدست آمده و هنوز دفاع مقدس تمام نشده است.

وی افزود: در مسیر صیانت از انقلاب کسانی آسیب دیده اند که قدردانشان هستیم و مسیر صیانت از ارزشها را ادامه می دهیم.

استاندار قزوین از تلاش و خدمات پیش کسوتان و رزمندگان دفاع مقدس تجلیل کرد.

دراین مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس ومستقیم با حسینیه امام خمینی برگزار شد حاضران، مستمع بیانات مقام معظم رهبری شدند.

image_2022_9_21-11_38_0_272_ecd

در این مراسم از ۱۲۰ پیش کسوت دفاع مقدس تجلیل شد. 

اجرای سرود و دکلمه از دیگر برنامه های امروز بود. 

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی