باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دادستان قزوین: خانواده ها هوشیار باشند/ جوانان فریب تبلیغات دشمن را نخورند

داستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از خانواده ها خواست تا مراقب فرزندان خود در برابر فریب دشمنان باشند.

دادستان قزوین: خانواده ها هوشیار باشند/ جوانان فریب تبلیغات دشمن را نخورند

 حسین رجبی با اشاره به اعتراضات غیر قانونی که شب گذشته در تعدادی از خیابان های شهر قزوین صورت گرفت، گفت: متاسفانه تعدادی از جوانان فریب تبلیغات و فراخوان دشمنان همیشگی جمهوری اسلامی ایران را خورده و با بی توجهی به قوانین موجود کشور شب گذشته در شهر قزوین به برهم زدن نظم و امنیت، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی و درگیری با نیروی انتظامی پرداختند.

رجبی اضافه کرد: در اعتراضات شب گذشته تعدادی اغتشاشگر که با آتش زدن اموال عمومی، قصد ایجاد نا امنی در جامعه را داشتند، دستگیر و با صدور قرار موقت، بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان قزوین ضمن هشدار به خانواده ها اعلام کرد: افرادی که در درگیری‌های شب گذشته دستگیر شدن جوانانی بودند که فریب دشمنان را خورده اند، اما طبق قوانین جاری کشور و درخواست های متعدد شهروندان و کسبه، ما موظف به برخورد با مخلان امنیت جامعه هستیم.

وی تصریح کرد: حساب مردم و جوانان از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جامعه جداست اما لازم است تا خانواده‌ها و جوانان بدانند که همراهی با اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در جامعه تبعات جدی برای آنها خواهد داشت.

دادستان قزوین در پایان با بیان اینکه موضوع در گذشت «مهسا امینی» با توجه به دستور رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه در حال بررسی بوده و قطعاً با خاطیان این امر بدون اغماض برخورد خواهد شد، گفت: اجازه نخواهیم داد عده معدودی با ایجاد هرج و مرج و سوءاستفاده از احساسات مردم، باعث ناامنی در جامعه شوند.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی