باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کشف ۱۸۴ کیلوگرم تریاک در قزوین زیر بار چوب

دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸ ب.ظ

کشف ۱۸۴ کیلوگرم تریاک در قزوین زیر بار چوب

 

کشف 184 کیلوگرم تریاک در قزوین زیر بار چوب

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 184 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قزوین و یزد و دستگیری یک نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "قزوین" متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان در مرزهای شرقی کشور خریداری و به وسیله یک دستگاه کامیون حامل چوب در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

سردار ابراهیمی بیان کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مهریز با همکاری ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید مدنی و پاسگاه شهید صدوقی محور مورد نظر را تحت کنترل قرار داده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت کامیون مورد نظر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه کامیون توقیف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده 184 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دارد و در این راستا پلیس با مبارزه با این بلای خانمان سوز آرامش و امنیت مضاعف را به جامعه تزریق می کند.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی