باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
حل مشکلات بخش تولید، تکلیف قانونی مدیران است

 بازرس کل قضایی استان قزوین گفت: امروز تلاش برای حل مشکلات بخش تولید، وظیفه قانونی مدیران دستگاه‌های اجرایی است و باید تمام‌ تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرند.

سعید اقبالی روز دوشنبه در بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین افزود: هدف از این بازدیدها حضور میدانی و آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و حل هرچه زودتر آنها است.

این مسوول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ضرورت حمایت از تولید داخلی،گفت: همه مدیران و دستگاه های اجرایی در این رابطه تکلیف قانونی دارند.

بازرس کل استان قزوین با اشاره به اهمیت اشتغالزایی برای جوانان، اظهار داشت: باید از مشاغل موجود صیانت کنیم و برای ایجاد مشاغل جدید نیز تلاش کنیم که این موارد در گرو حل مسایل بخش تولید و سرمایه گذاری است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع و تصمیم گیری مناسب از سوی مدیران دستگاه های ذیربط می توان از ایجاد خیلی از مشکلات برای واحدهای تولیدی پیشگیری کرد.

حل مشکلات بخش تولید، تکلیف شرعی و قانونی مدیران است


بازرس کل استان قزوین با بیان اینکه همه ظرفیت ها و امکانات باید برای حل مسایل و مشکلات بخش تولید به کار گرفته شود،افزود: ترک فعل مدیران در این حوزه به هیچ عنوان قابل قبول نیست و با متخلفان تعارفی نداشته و برخورد می کنیم.

اقبالی خاطرنشان کرد: البته دیدگاه ما نسبت به مدیران اجرایی صیانتی است و در مرحله اول نسبت به کوتاهی ها تذکر می دهیم اما اگر مدیری اصرار بر ترک فعل داشته باشد، برخورد لازم صورت می گیرد.

بازرس کل قضایی استان قزوین همچنین گفت: با توجه به سیاست های ابلاغی سازمان بازرسی کل کشور در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری، از این پس هر هفته یک روز را برای بازدید از صنایع و رسیدگی به مسایل و مشکلات بخش تولید اختصاص می دهیم.

در این بازدید دستورات لازم برای حل مشکلات چهار واحد صنعتی داده شد که پیگیری های لازم از سوی بازرس کل استان قزوین برای تحقق آنها صورت خواهد گرفت.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی