باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شهرداری بویین زهرا بزودی پنج دستگاه خودروی «ون» خریداری می کند

 

شهرداری بویین زهرا بزودی پنج دستگاه خودروی «ون» خریداری می کند

شهردار بوئین زهرا گفت: با خرید 5 دستگاه خودروی «ون» شبکه ناوگان حمل و نقل درون شهری بوئین زهرا تقویت می شود.

روح اله زارعی شهردار بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: حوزه حمل و نقل همگانی یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در مدیریت شهری است لذا یکی از برنامه های تعریف شده از سوی شورا و شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری، توسعه ناوگان حمل و نقل همگانی در شهر بوئین زهرا است.

وی افزود: با توجه به گستردگی شهر بوئین زهرا توسعه ناوگان حمل و نقل همگانی در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار گرفته تا رضایت مردم جلب شود.

شهردار بوئین زهرا تصریح کرد: در دو سال گذشته برنامه های بسیار خوبی در حوزه توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در بوئین زهرا انجام شده و این رویکرد تداوم دارد.

 

زارعی  با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل همگانی  شهر بوئین زهرا با توجه به استقبال شهروندان نیازمند توسعه و تحول بیشتری است خاطرنشان کرد: در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل همگانی و همچنین جلب رضایت مندی شهروندان خرید 5 دستگاه خودروی جدید «ون» در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

28576

این مدیر شهری یادآورشد: مراحل قانونی برای خرید این خودروها طی شده و به زودی خودروهای خریداری شده به ناوگان حمل و نقل بویین زهرا اضافه می شود.

 شهردار بوئین زهرا تصریح کرد: ظرفیت «ون» های خریداری شده 11 نفره است و با توجه به اینکه زمان حرکت اتوبوس ها برای تکمیل شدن آن کمی طولانی است و مسافران دقایقی معطل می شوند لذا خودروی سواری «ون»  با توجه به ظرفیت کمتر بسرعت تکمیل شده و حرکت می کند که این تسریع در جابیجایی می تواند رضایت شهروندان را موجب شود.

زارعی یاداور شد : با پیوستن 5 خوروی خریداری شده  جدید میتوان امیدوار بود ترافیک شهری در بوئین زهرا روان  تر شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی