باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بودجه ۱۷٠ میلیارد تومانی شهرداری اقبالیه برای سال ۱۴٠۲ تصویب شد

شهردار اقبالیه از تصویب بودجه ۱۷٠ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری و افزایش ۵٠ درصدی آن نسبت به سال ۱۴٠۱ خبر داد.

بودجه ۱۷٠ میلیارد تومانی شهرداری اقبالیه برای سال ۱۴٠۲ تصویب شد

میکائیل سلمانی  با اشاره به افزایش حدود 50 درصدی بودجه سال آینده شهرداری اقبالیه نسبت به بودجه سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: بودجه سال گذشته شهرداری اقبالیه ۱٠۸ میلیارد تومان بود و بودجه سال آینده حدود 170 میلیارد تصویب شده و شامل 68 درصد هزینه‌های عمرانی و مابقی هزینه‌های جاری می‌شود.

وی با اشاره به در اولویت قرار دادن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر اقبالیه در سال آینده افزود: تکمیل پارک خانواده در زمینی به مساحت 4 هکتار، احداث زمین چمن مصنوعی یا طبیعی، افتتاح پارک بانوان در نیمه نخست سال آینده و انجام مطالعه آن توسط مشاور از جمله پروژه‌های در دستور کار است.

سلمانی از ساماندهی محل فعالیت ضایعاتی‌های شهر اقبالیه با تغییر کاربری زمینی به مساحت حدود 2 هکتار و انجام طراحی آن توسط مشاور خبر داد و افزود: 6 میلیارد تومان اعتبار برای این مهم لحاظ شده که در 6 ماهه نخست سال آینده حدود 60 درصد این پروژه اجرایی می‌شود.

وی در ادامه به تشکیل ستاد استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: در نظر داریم المان هایب با هویت و نماد اقبالیه تعریف و ساخته شود که به همین منظور با اساتید مجسمه‌سازی مذاکره شده است.

شهردار اقبالیه اضافه کرد: پیمانکار ساماندهی میدان ولایت از سمت تاکستان تعیین شده و مطابق بررسی ها تکمیل آن ظرف سه ماه انجام می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی اعتبار برای آماده‌سازی اراضی شمال شهر، به مرور زمان زمین‌ها به مردم تحویل و ساخت و ساز آغاز می‌شود.

سلمانی اذعان کرد: صدور پروانه برای زمین‌های عزیزی و فاز یک باغ عمران، با استقبال گسترده شهروندان همراه بوده که نویدبخش رقم خوردن آینده خوبی برای ساخت و ساز در سطح شهر است.

شهردار اقبالیه افزود: برای احداث مجتمع پسماند حدود 60 حجره در نظر گرفته شده که با احداث آن، اگر مدیریت درست و مناسب صورت گیرد ماهانه 800 تا 900 میلیون تومان درآمد برای شهرداری ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم با مشارکت سرمایه‌گذاران نسبت به احداث مجتمع تجاری، تالار پذیرایی و ساماندهی کارخانه آسفالت در شهر اقبالیه اقدام کنیم.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی